Innkjøp fra Sverigeturen!!

Categories Trening/helse

Okey, vi må snakke om harryhandel folkens – for wow, her var det altfor mye digg!! Jeg kan jo starte med å si at ja, jeg har vært i Sverige før. Et ord om det; Astrid Lindgrens verden. Så ja, som dere skjønner er det ei god stund sida! Jeg hadde altså aldri vært på “harryhandel” for å kjøpe billig mat, mengder med kjøtt, trenings stæsj og goddis – så dette var kind of en åpenbaring for meg. Jeg har fått en del spørsmål om jeg kan vise hva jeg kjøpte på bloggen
… så, når to jenter med samme interesse og lidenskap for trening, drar på harrytur til Sverige sammen, blir resultatet ca slik;

TIPS: Hvis dere skal til Nordby-senteret (noe jeg absolutt anbefaler), dere ta turen innom Bodypower. Altså, dette er virkelig himmelen for alle treningsglade sjeler der ute. Her finner du alt av brands, og kan velge og vrake i proteinbarer, shakes, kosttilskudd, treningsklær, treningsmat, drikke, tilbehør… you name it! De har alt du kan ønske deg liksom. Jeg kjøpte meg blandt annet nytt proteinpulver med sjokoladesmak fra Nutramino, NOCCO, Propud, sjokolade sirup fra Walden Farms + litt barer, ny drikkeflaske, shakes og nyheter. Haha, nesten litt komisk hvor fornøyd det går ann å bli av et par mat-innkjøp ass!

Processed with VSCO with f2 preset

På matbutikken og goddisbutikken koste vi oss greit mye, kan du si.. Er det bare meg som elsker å “kikke” i matbutikker?? Det er jo såå mye gøy! For min del, hadde jeg ikke noe mål om å handle inn så mye kjøtt og frysevarer denne gangen, da det er litt vanskelig når jeg bor i en superliten hybel med mini-kjøleskap… Men, det er likevell å annbefale til dere som har muligheten! Susann, som jeg reiste sammen med, kjøpte foreksempel (sjukt) billig karbonadedeig, kylling, ferdig oppkuttede søtpotet-fries, frossne grønnsaker, kalkunbacon, indrefilet av svin osv osv.. Det er såå mye digg, som jeg deffinitivt skal kjøpe med meg neste gang jeg får muligheten. Ellers kjøpte jeg riskjeksene fra Friggs (omg beste jeg vet om faktisk!!), knekkebrød med høyt proteininnhold, Funlight saft, 70% sjokolade, Kesam (kvarg), Cottage Cheese (Keso), pluss litt småting, dill og dall! You know, fult kjøleskap = fornøyd jente! 

Processed with VSCO with f2 preset

…Såå hva syntes dere? Noen som fikk lyst på en tur til Sverige? Jeg skal hvertfall deffinitivt tilbake om ikke så altfor lenge, det er sikkert og vist! Jeg har litt bilder fra selve turen jeg også tenkte å vise dere, så det kommer i et eget innlegg om ikke så altfor lenge. Hvis det er noe dere lurer på eller vil vite om butikkene, selve turen eller produktene jeg har valgt – legg igjen en kommentar i kommentarfeltet, så svarer jeg dere der
 

Q:Har du vært på grensehandel før? Hva er dine must-haves i så fall?

2 kommentarer

2 thoughts on “Innkjøp fra Sverigeturen!!

  1. Så fin handel! Jeg ELSKER å dra til Sverige for å hamstre opp litt godsaker på matbutikken der, for de har så ekstremt mye bedre utvalg enn Norge. Jeg pleier alltid å kjøpe med meg ett solid lass med diverse proteinpuddinger og milkshakes fra Barebells og Njie, i tillegg til litt proteinbarer, kvarg, cottage cheese og (såklart) energidrikk 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.