30 spørsmål!

Categories Hverdagen

1. Hvor gammel er du ? Jeg er 22 år

2. Hvor høy? Det er en evighet siden jeg har målt meg, men tror jeg er ca 1.72

3. Stjernetegn? Fiskene

4. Når står du opp i hverdagen? Jeg er skikkelig A-menneske, og klarer faktisk ikke ligge i senga mer enn 5 min før jeg må stå opp å starte dagen! Jeg står vanligvis opp mellom 06.00 og 09.00 (sover jeg til 09 er jeg craaaayzzyyy).

5. Og i helgene? I helgene prøver jeg faktisk å sove så lenge som mulig, men ender alltid opp med å våkne i 8/ 9- tiden… Haha, lykke til future hustband!

6. Favorittsang akkurat nå? Altså jeg elsker den nye sangen til Sophie Elise!! Noen andre??

7. Har du tatoveringer? Ja, jeg har 2 tattoveringer. Et kors på håndleddet og en diamant bak høyre øre.

8. Hva var det siste du spiste? Jeg har nettopp spist frokost, så det siste jeg spiste var havregrøt med ferske bær fra hagen hjemme. Nam nam!!

9. Hva var det siste du drakk? En stor kopp kaffe!

10. En hemmelighet om deg? Hmm, jeg har ikke så mange hemmeligheter egentlig.. Jeg er ganske åpen og ærlig!

11. Har du noen gang vært forelsket? Nei, ikke på ordentlig. Tror jeg?

12. Hvilken farge har du på tannbørsten din? Alle farger og masse mønster!

13. Hva hører du på akkurat nå? Unge Mødre som surrer og går på skjermen bak meg.. Haha, var egentlig ikke klar over at det var det jeg så på før nå. Litt lost i dataskjermen ja.

14. Er det noen du savner? Ja, maaaange!

15. Favoritt quote? “Stop waiting for friday, for summer, for someone to fall in love with you, for life. Happiness is achieved when you stop waiting for it and make the most of the moment you are in now.” Jeg vet ikke helt om det kan kalles en “favoritt quoute”, men dette er hvertfall veldig viktig å huske på, og noe jeg jobber for å bli bedre på hver eneste dag.

16. Høy eller lav musikk? Høy musikk på trening / lav musikk hjemme.

17. Hvor drar du når du er trist? Jeg har en tendens til å lukke meg litt inne når jeg ikke har det så bra, er trist eller har en dårlig dag. Jeg har heldigvis gode gode venner jeg kan ringe å snakke med om alt – og selvom jeg ikke er så flink til å komme meg ut, så snakker jeg ofte med dem i telefonen. Såå takknemlig for dype, gode vennskap.

18. Favorittfarge? Svart, hvit, brun og beige. Basics altså – elsker det! Ellers er jeg veldig glad i lyseblå, hvertfall om sommeren.

19. Hvem snakket du med sist? Pappa <3

20. Hva ønsker du deg mest akkurat nå? Materalistisk sett, penger til mat, treningstøy og nye joggesko. #fuckstudentøkonomien

21. Hva var det siste du kjøpte? Godteri og Pepsi max på Rema 1000. Jeg hadde nemlig tidenes date med candyking og p-max igår. Me and you bby, me and you.

22. Hva står det på den siste SMS’en du sendte? “okei, da er det bare å glede seg!”

23. Hva skal du gjøre til helgen? Altså, nå er jo denne helgen nettopp over, og jeg har jo som sagt jobbet.. Imorgen derimot, har jeg friii og skal på kjøretur til Sverige med ei venninne for å handle litt mat, goddis og treningssnax. Noen som har noen tips til hva vi burde få med oss hjem?? Legg gjerne igjen en kommentar i så fall!

24. Drømmereisemål? Jeg drømmer om Australia, Marocco, Maldivene, Filippinene og USA.

25. Hvordan er du som venn? Jeg tror og håper jeg er forståelsesfull, snill, god til å lytte, og morsom å være sammen med.

26. Hva kan holde deg våken om natta? ALT. Jeg er en tenker, og må faktisk sovne til en serie på dataskjermen hver natt, for å klare å fokusere på noe annet enn mitt eget hodet.

27. Hvem i Kardashian-klanen er du? Ååå gøy spørsmål!! Jeg eeelsker jo Kardashians, og kjenner meg nok mest igjen i Khloè og Kendall – så en blanding av dem kanskje?

28. Hvilken TV-serie følger du med på nå? Altså, som jeg har sagt en million ganger før, ser jeg faktisk ikke på serier. Jeg ser på TV- programmer og trives veldig godt som 50- åring på dette området. MEN (jeg hadde aldri trodd jeg skulle si dette..), de siste 2 ukene har jeg faktisk sett 3 hele sesonger av Yunger!! Jeg vet ikke hva som skjer, men jeg elsker det!! Så ja, den serien kan jeg faktisk anbefale!

29. Hvilken bok leste du sist? “Kjære” av Linnea Myhre. En ekstrem blanding av morsom og trist – vond, men bra!

30. Hva skal du gjøre når du er ferdig med dette innlegget? Da skal jeg stelle meg, og dra for å møte ei venninne. Vi skal gå tur sammen i sola, og bare catche up! Elsker å koble hverdagsaktivitet og kvalitetstid, det er så mye bedre enn å sitte på rumpa på hver sin mobil og se på tv! Senere ikveld skal jeg tilbake til leiligheten for en treningsdate med ei annen venninne. Fiiin søndag


// Innlegg lånt av Maren Erdvik.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.