Latest snaps

Categories Trening/helse

God morgen, mine venner ♡
Altså wow, de siste dagene har flydd avsted! Bloggen har ligget i bakhodet hele veien, men jeg har rett og slett ikke rukket å oppdatere dere før nå. Det har vært jobb, trening, venninnetid, tur, hund og alt på en gang rett og slett. Selvom dagene har gått i ett, har jeg hatt noen av de fineste dagene på lenge. Jeg har hatt gode treningsøkter igjen, brukt tid med de som står meg nærmest, kost meg på jobb, gått mye tur, vært flink med Maia og planlagt dagene bra. Applaus for gode uker, det liker vi!

Idag er det onsdag, sola skinner og jeg skal på trening med ei venninne før jobb. På dagens plan står skuldre, biceps og mage, så får vi se om jeg får lurt med meg dagens treningspartner på det, heheh! Ellers, vil jeg bare si at jeg har en utrolig fin overaskelse til dere, som kommer på bloggen om ikke så altfor lenge, såå stay tuned! Dette ble et utrolig rotete innlegg merker jeg, men det får gå for denne gang.. Haha, topper det hele med å vise dere mine “latest snaps”, som dette innlegget i bunn og grunn skulle handle om.. Haha, rotehue ass. Fiin onsdag, folkens 

FØLG MEG PÅ SNAPCHAT: MARIEVI

EVERYDAY BREAKFAST // UKAS FØRSTE TRENINGSØKT // NYBAKTE, VARME PROTEINRUNDSTYKKER TIL LUNSJ // TUR MED FINE JENTER // LEGDAY SELFIE // DIGGS LUNSJ // HAPPY PLATE ETTER TRENING // LØRDAGS SELFIE // HAVREPIZZA FRA HELGA
 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.