Søndagstanker er ikke som andre tanker.

Categories Trening/helse

Ahh…søndag!
God morgen, skjønninger. Så gøy å se at dere likte gårsdagens oppdateringer – sånt blir det flere innlegg av! Søndag er veldig “min dag”. Jeg har en ro på søndager, jeg ikke har ellers. Jeg kan liksom gjøre akkurat hva jeg vil! Jeg kan trene om jeg føler for det, eller jeg kan slappe heelt av, uten å føle jeg går glipp av livet. I tillegg, som jeg har skrevet før, blir jeg så ekstremt inspirert til alt på søndager. Litt sånn elsk/hat-forhold til akkurat det der faktisk, for jeg kan foreksempel få for meg at jeg vil flytte til en ny by, og begynner literally og se på leiligheter å sende mail.. Jeg kan også få for meg at jeg skal male rommet i en ny farge, kjøpe et eller annet veldig kunsterisk på nettet, eller starte med yoga. Før jeg vet ord av det har jeg meldt meg inn i en yogaklasse, blitt vegetarianer, organdonor, startet med youtube og kjøpt meg katt av dyrebeskyttelsen. Altså, vell og bra ting å drive med – men kanskje lurt å ikke starte med alt på en gang? Jeg får liksom helt sånn spontane idèer som jeg innerst inne vet jeg burde tenke litt nøyere igjennom! Så joda, man kan vell trygt si at søndag er en dag mye kan skje! Heldigvis klarer jeg som regel å ta til fornuft før det går for langt. Litt vell spontan, si! Haha, jobber med dèet ja…

Anyway, her er dagens planer; Joggetur og motbakke-intervaller i regnet, bake fullkornsknekkebrød og proteinrundstykker til uka som kommer, ta bilder til kommende blogginnlegg, ta et langt bad i badekaret, spise hjemmelaget pizza til middag, se Mamma Mia, legge meg i senga med en god følelse, sove godt (og bare for å nevne det, nei – jeg er ikke så produktiv hver dag… dessverre)
LET`S GO!

Processed with VSCO with b5 preset

Q:Jeg vil høre dine søndagsplaner !!

3 kommentarer

3 thoughts on “Søndagstanker er ikke som andre tanker.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.