Det beste valget jeg har tatt i mitt liv.

Categories Hverdagen

…dagens andre blogginnlegg skjedde nettopp da – hvasheeera (peace-emoji).
Siden sist jeg snakket med dere, som by the way er ca 12 timer siden, har jeg da kommet meg hjem til mine kjære foreldre. Jeg dro på trening og gjennomførte med stiiil (de som følger meg på snap, forstår). Altså, nå skal ikke jeg skryte av hvor dedikert og målrettet jeg er, for det tok faktisk drøyt 2,5 time med høy musikk, sang, dans og konsert på snapchat (ikke mystory materiale, sorry fans) – før jeg faktisk fikk rotet meg ned på trening.. Hahah, hybelen ble brått Telenor Arena da. Poenget er jo tross alt, at jeg kom meg på trening og fikk tidenes økt. Thank you, Bey.

For øyeblikket ligger jeg i senga, mett og god, og ser på VG-lista. Bestemor nyter lørdagskvelden, si! Imorgen har jeg en liten plan om å dra på joggetur, men den planen tror jeg får bli liten, enn så lenge. Akkurat nå, vil jeg nemlig dele noen supersøte bilder av meg om min bitteille bestevenninne med dere. Kan ikke se for meg et liv uten lille Maia, og ja, det er mye ansvar med egen hund, men jeg kan trygt si det er det beste valget jeg har tatt i mitt liv.
<Loveu, girl3



 

1 kommentar

1 thought on “Det beste valget jeg har tatt i mitt liv.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.