Blomsterpiken

Categories Mote

T I R S D A G 08:41
God morgen, mine venner! Jeg er tilbake i leiligheten etter ei nydelig feriehelg hjemme hos familien. Det er skikkelig rart og stille her. Selvom jeg er midt i byen, med biler, mennesker, lyder og stemmer – er det likevell rart og stille her. Missforstå meg rett, jeg koser meg i eget selskap og trives godt med å være bare meg – men helst et sted hvor jeg har muligheten til å snakke med noen om jeg føler for det. Lydene på kjøkkenet av pappa som lager frokost på morgenen, hundene som løper rundt på gulvet, mamma som sier “god morgen” og spør om jeg har sovet godt (hihi, ja hun gjør det hver morgen<333). Hverdagslyder rett og slett, små ting man ikke tenker over før de er borte. Små fine ting.

Men, jeg kan ikke få både i pose og sekk, og får vell bare leve i tanken på at turen snart går hjem til familien igjen. Selvom det bare er tirsdag, er det lov å si jeg gleder meg allerede, eller? Men først; ny uke med jobb og 5 vakter som skal gjennomføres. Da det ble litt for (les:altfor) mye goddis i helga som var, er planen å få gjennomført noen gode treningsøkter og spise mer næringsrikt denne uka, når jeg likevell skal jobbe så mye. Igår startet jeg mandagen med ei god rygg-økt, og tenker og fortsette med bein/rumpe idag. Ellers slenger jeg med noen bilder fra søndagen hjemme. Syntes de ble så sommerlige og fine!
fiin tirsdag til alle

Processed with VSCO with m3 preset

Q:Hva er dine tirsdagsplaner?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.