Mandag igjen allerede??

Categories Hverdagen

God morgen, fine fine fiineee dere. Da var det mandag igjen gitt! Wow shit som sommeren flyr… Her er det søren meg bare å gjøre det beste ut av hver dag! Mandagen er planlagt fra start til slutt, og det er egentlig resten av uka også. Når bloggen er oppdatert, skal jeg løpe på trening og få unnagjort dagens økt. Etter ei uke med mye hvile, lite trening og mengder med godteri og usunnheter, blir det deilig å få frisket opp kropp og sinn med litt fysisk aktivitet. Igår kjørte jeg styrke på hele kroppen, og endte faktisk opp med ei veldig god økt! Idag står kardio på planen.. Ikke akkurat en favoritt der og da, men følelsen etterpå er det lite som kan slå. Videre skal jeg møte ei venninne for en liten bytur, før kvelden avsluttes på jobb. Hektisk og fin mandag – akkurat slik jeg liker det! Hva er deres planer for dagen??

Processed with VSCO with m3 preset
Processed with VSCO with m3 preset

…Såå da var det vell bare å slå av TV-apparatet, sette på litt motiverende musikk og lade opp til svettehelvete på mølla! Jeg ønsker dere verdens beste mandag, og håper dere nyter hvert minutt fullt ut.
– Sneiks
 

4 kommentarer

4 thoughts on “Mandag igjen allerede??

  1. Jeg vet hva du mener – kardio er ikke min favoritt heller haha! Men er gøy etterpå 😉 <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.