New in!

Categories Mote

Heeei dere!! Hvordan har helgen deres vært? Jeg kan oppsummere min med to ord; Vanlig og fin. Helt innafor etter min mening. Anyway, Idag tenkte jeg egentlig bare å stikke innom for å vise dere et av mine siste innkjøp! Litt utenfor det jeg vanligvis pleier å blogge om, men litt variasjon har vell aldri skadet noen? Stilmessig kan jeg trygt si jeg er veldig variert. Men, er det èn ting som går igjen, er det basics. Basics kan kombineres med alt, og kan nesten tilpasses uansett stil og person. Levis shortsen vil jeg si er et godt eksempel på akkurat dette. Her har du alle muligheter! Dritkul med et par høye heels på byen, perfekt på stranda med bikini eller ei kul badedrakt, kan rockes opp med skinnjakke og boots til festival.. you name it! Jeg er hvertfall forelsket i min Levis-shorts, og gleder meg til å bruke den masse i sommer Link til modellen finner dere lengre nede i innlegget.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with f2 preset

Levis Shorts HER  (affiliation)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with f2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with f2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with f2 preset

Q:

4 kommentarer

4 thoughts on “New in!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.