Morgentanker

Categories Mat

god tirsdagsmorgen
I skrivende stund, ligger jeg under dyna i den lille hybelen min og vurderer dagens planer. Jeg startet å jobbe igjen igår, så dagene fremover blir preget av hverdag, rutiner og klokkeslett igjen. Helt ærlig er det egentlig litt deilig – for jeg er jo som dere vet, aller mest glad i hverdagen. Ellers var jeg innom fotobutikken igår for og prøve å få et svar på hva som skjer med Olympusen min for tiden – noe jeg fikk!! I fare for å kjede livet av dere, var det rett og slett bare instillingene som hadde endret formatet på bildene fra JPG til et eller annet jeg telefonen min ikke forstod seg på (ikke meg heller for den slags skyld..). Såå, nå er både minnekort og kamera nullstillt og klar for nye eventyr. Det triste med alt dette, var at alle bildene jeg hadde tatt de siste dagene, ble borte… Jaja, fresh start, nye muligheter! Vurderer forresten å kjøpe meg et nytt objektiv også, noen som har noen anbefalinger? Herlighet, nå ble det mye rart i ett innlegg her! Meeen, det var vell ca alt jeg hadde på hjertet. Under ser dere dagens frokost skål – kanskje ikke en overaskelse…?
Uansett, håper dere får en perfekt tirsdag, fininger – vi blogges



JUST IN CASE YOU HAVEN`T NOTICED, I`M TOTALLY IN LOVE WITH MY BREAKFAST-BOWL OF;

1.
oats & water/milk/eggs
2. banana
3. cottage cheese
4. ananas
5. berries

Q: Hva er dine planer for tirsdagen?

3 kommentarer

3 thoughts on “Morgentanker

  1. Thea Mariel: Ååh ja det forstår jeg godt! Har du prøvd å blande det med Zero/fun saft? Da kan du jo velge smak selv, og får fortsatt alle de gode proteinene fra Cottage cheesen 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.