Sommerkvelder som denne

Categories Mat

Dere vet sånne kvelder man bare vet man kommer til å huske for alltid? Sånne favorittkvelder liksom? I går var en sånn kveld. Jeg hadde verdens fineste dag, på verdens deiligste sted, med to jenter jeg setter helt enormt (seriøst, dere aner ikke) stor pris på. Gårskvelden går rett inn i minneboka som en av top 5 fave moments. Salat-tapas (hvis det er noe som heter det ??) stod på menyen, sola stod på himmelen og vi ble sittende å prate om livets ups & downs til øynene falt igjen og vi måtte kjøre hjem for å sove. Når timene flyr uten at man legger merke til det, har man det bra på ordentlig – føler hvertfall jeg! Det er vanskelig å beskrive slike kvelder med ord, for de må egentlig bare oppleves. Jeg hadde faktisk med meg kameraet, og fikk tatt litt flere og bedre bilder enn dem dere ser under her, men noe har skjedd med kameraet mitt, som gjør at jeg ikke får over bildene på macen!? NEI, det finnes ikke noe mer irriterende i hele verden – og JA, jeg kunne kastet kameraet i asfalten. Men, jeg gidder faktisk ikke å ta stilling til at Olympusen min svikter meg nå, jeg har valgt å leve i håpet om at det fikser seg i løpet av uka. Sååå, frem til det skjer, får dere nøye dere med et par iPhonebilder ♥  ENJOY!

Processed with VSCO with c1 preset

… So this is “salat-tapas”.


Såå, idag er det (hangover)søndag og halve Kristiansand ligger fyllesyke etter ei helg med palmefest. Jeg derimot, er ikke fyllesyk og bruker søndagen min hjemme hos familien med besøk, god mat og avslappning. Jeg har sovet litt dårlig i helga og håper på å få ei god natts søvn før jobb imorgen. Jeg startet dagen med søndags-intervaller og kjenner jeg er ganske sliten allerede. Planen er å ligge under dyna, stalke kjendiser på youtube (favoritthobby), spise peanøtter (favoritthobby vol.2) og komme meg igjennom havet av mystorys og instaoppdateringer. Det er faktisk en krevende jobb :))) Kos dere og nyyyt søndagen deres, fineste

7 kommentarer

7 thoughts on “Sommerkvelder som denne

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.