Mine Podcast-favoritter

Categories Hverdagen

Podcast har blitt en addiction for meg den siste tiden. Den tiden jeg bruker på bussen, alene hjemme, når jeg spiser lunsj, løper langkjøring, går tur, osv – har blitt podcast-tid og er faktisk litt hellig for meg. Når jeg plugger i øreproppene og åpner podcast-appen, kobler jeg av på en helt annen måte. Det er helt sykt deilig! Podcast har altså blitt en viktig hverdagsglede og noe jeg prøver å sette av tid til hver dag. Egentid er viktig vet dere! Såå, jeg tenkte derfor å dele mine favoritt-podds med dere, i håp om at flere blir bitt av basillen. Giiiraaa på det eller? Okeyy, so here we go;
. . .

@TRENINGSPODDEN
 Først ut vil jeg anbefale dere “Treningspodden” med Pia og Silje, en soleklar favoritt hos meg. Disse damene er virkelig sunne og gode forbilder for alle treningsglade jenter og gutter. Faktisk trenger du ikke være treningsglad en gang, for disse jentene har alle godt av å høre litt på tror jeg. Uke etter uke, inspirerer og motiverer de meg til å være den beste utgaven av meg selv. Her er det ikke bare knebøy og salat-tips som står på agendaen, nei her er det tips og triks for en sunn, normal livsstil – både mentalt og fysisk! To livssglade damer som virkelig vet hva de snakker om – det liker vi! Jeg elsker denne podcasten både fordi jeg blir sykt motivert og inspirert, men også fordi jeg lærer sykt mye nytt, på en sykt gøy måte! Anbefales på det sterkeste.

@HARM & HEGSETH
Altså, jeg leer bare jeg tenker på denne podden. He-rre-gud så mange ganger jeg har måttet snu meg mot vinduet i bussen fordi jeg har ledd så mye at jeg faktisk har vurdert å gå av bussen på neste stopp, kun for å ikke bli stemplet som sosialt tilbakestående. Full forståelse for at dette høres litt mye ut for enkelte,  men fuck it – for guudbedre som jeg koosær mæ med denne podden. De fleste av dere kjenner nok til Vegard Harm og Morten Hegseth fra før, og forstår vell sånn ca hvordan denne podcasten foregår. Her er det kjendis-sladder, skandaler, Kardashians, fjas, mas og latter fra start til slutt. Absolutt null seriøsitet (med mindre man bryr seg om hvem som dater hvem, hvem som sa hva til hvem, og hvordan et kjendis-nash etter gullruten foregår i detalj). I en ellers veldig seriøs verden, er det utrolig deilig (og ikke minst viktig, tror jeg) å koble helt ut og ikke ta alt så jævla seriøst hele tiden. Disse guttene får meg alltid i godt humør, og det er vell i bunn og grunn det viktigste? Loveu boys!! Annbefales på det sterkeste!

@SYNNØVE OG VANESSA
Først; wow for noen råe damer. Denne podcasten er ganske ny i min fave-list, men etter å ha hørt 1 episode ble jeg rett og slett bitt av basillen. Nå er jeg nesten ferdig med alle 10 episodene og har totalt-forelsket meg i disse damene på veien. Her er det selvironi ut av en annen verden, hverdagslige temaer som alle kan kjenne seg igjen i, og en god dose funny stories fra to utrolig innholdsrike, forskjellige liv. Dette er nok en podcast mest for jenter/damer, som trenger å høre en “usminket” versjon av hvordan livet faktisk fungerer i praksis. Litt deilig (trist nok) å høre at to nydelige, tilsynelatende vellykkede kjendiser med “drømmelivet”, har de samme tankene og hverdagsproblemene som alle andre. Dette er en veldig morsom podcast som ofte får meg til å le. Jeg heier på dere damer!! Anbefales, jenter!!



@MORGENSHOWET PÅ NRJ

Jeg er ingen radioperson, men en NRJs-morgenshow-med-Mattis-Marte-og-Stian- person er jeg absolutt! Jeg står sjeldent opp så tidlig at jeg får med meg morgenshowet på lufta, så derfor er det helt perfekt at de har sin helt egne podcast som jeg kan lytte til når jeg vil. Det beste med denne podcasten, er at du slipper all musikken og kan kun høre selve showet. For ja, la oss være ærlige; når det kommer til valg av musikk, velger jeg min egen spotify over alle verdens radiokanaler anytime. Selve showet derimot, byr på haugevis av kjendis-intervjuer, besøk i studio, leker, aktuelle temaer, fjas, tull og latter. Når 3 vidt forskjellige personligheter samles i ett og samme studio, hver eneste dag, blir man nok såpass trygg på omgivelsene at det å slippe seg løs, går ganske automatisk – noe som merkes ganske greit på resultatet! Her kan det likegodt ende med grining som latterkrampe. Underholdning på sitt beste, spør du meg! , vil du starte dagen på en morsom, positiv og glad måte – annbefaler jeg morgenshowet på NRJ sin podcast. Jeg er hvertfall fan!!



. . .

Q: Hører du på Podd? Hvilken er din favoritt??

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.