UKEN SOM GIKK;

Categories Hverdagen

UKENS OPPTUR:
Okei, her må jeg faktisk være så freak å si; treningsuken min – for wow, jeg hadde en sjukt bra treningsuke forrige uke og er såå fornøyd med den. De siste ukene har vært dårlige med lite energi, motivasjon og generelt lite treningsglede.. Så ja, denne uken trengte jeg virkelig! Jeg jobbet meg igjennom hele kroppen, dag for dag, fullførte alle planlagte økter ++, kjørte tung styrke på hele kroppen, mestret nye øvelser, gikk ut av komfortsonen, og slang meg til og med på en kvelds-gruppetime (!!), løp min første ordentlige mil, OG hadde til og med ekstra energi og overskudd til å gjennomføre ei ekstra-økt! Like, wtf happend..? Og det beste av alt; jeg følte ekte treningsglede hele uken! Ahh, superduperdeilig!!

UKENS NEDTUR:
Jeg tenker at dette har vært en ganske fin uke egentlig, så hvorfor ødelegge den tanken?

UKENS CRAVINGS:
Frossen ananas. Altså, har dere smakt det?! Jeg tror ikke jeg overdriver når jeg sier jeg spiste minst 1 pk frossen ananas hver dag forrige uke. Dere vet sånn fryse-pakker med smoothie-frukt, bær osv? Den lille pakken med kun ananas oppi, er den jeg har forelsket meg i. Jeg løper fra butikken og hjem, for og rekke å spise den før den blir myk. Se det for dere`a! De som kjenner meg, eller har fulgt bloggen lenge, vet jeg har hatt en greie for frossne druer veldig veldig lenge… Druene er altså byttet ut med ananas. Så nå vet dere det.

UKENS TANKE:
Tekst og foto. Jeg har tenkt mye på hva jeg vil gjøre mer av. Hva som gir meg glede i hverdagen. Hva jeg gleder meg til, og blir oppslukt av. Å formulere tekst, skrive ned tanker, studere foto, ta bilder, redigere farger, forme stiler. Være kreativ. Det er noe jeg alltid har elsket å holde på med. Foto har alltid vært svaret på hva som interesserer meg, min hobby rett og slett. Ukens (beste) innkjøp (bare for å slenge på det også) har derfor vært et nytt kamerastativ. Målet er å ta flere bilder, skrive mer og blogge mer. Ikke for å vise frem noe spesielt. Bare fordi det er min hobby, og noe jeg blir glad av å gjøre.



UKENS ØYEBLIKK
:
Hjemme hos familien har vi en frokost-veranda hvor sola kun skinner på morgenen. Sitter man der, har man utsikt over sjøen, sola, båtene, blomstene – alt. Når jeg sitter der å spiser frokosten min sammen med familien – da har jeg det skikkelig fint.

UKENS SANG(ER):
Hører på mye gammel musikk for tiden, og da spesielt på trening. Minner og følelser dukker virkelig opp når man åpner gamle spillelister ass – og heyyy så mye energi jeg får!!! Følelsen av å kunne løpe til månen og tilbake. Feel me?
Ellers er disse to deffinitivt faves;
Wild Thoughts – DJ Khaled, Rihanna, Bryson Tiller
Gunerius – Amanda Delara

AKKURAT NÅ:
Nå skal jeg gå på butikken å kjøpe ananas. Vi blogges!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.