LØRDAG 18:00

Categories Hverdagen

LØRDAG 18:00
Åh, lørdagen var såå fiin. Det hele startet med deilig mat, nydelige jenter og fine samtaler på den nye resturant/utestedet like ved sjøkanten i Kristiansand. Jentene jeg var med, gikk jeg på VGS med og jeg er såå glad vi fortsatt har det like fint sammen, til tross for at vi ikke ses like ofte lengre. Vi spiste og koste oss et par timer, før vi dro videre til meg for et lite mini-vors. Senere ble det bytur og dansing resten av natten. Altså, jeg har aldri fortsått meg på folk som klarer å dra ut på byen for å sitte i hjørnet av utestedet å snakke hele kvelden. Da kan du likegodt sitte hjemme der du hvertfall hører hva den andre sier, tenker nå hvertfall jeg. Dans, sang, musikk, mennesker, latter, glede er jo lykke!! Jeg dro hjem, sovnet og våknet med en god følelse. Null angst, null vond kropp og hodesmerter – kun gode minner og fine følelser. Tusen takk jenter, jeg hadde det fint.


 PÅ DOEN PÅ ET UTESTED, ALENE, 00:00 PÅ NATTA, PAUSE FRA DANSEGULVET, SMILER PÅ EKTE, TAR ET BILDE I HÅP OM Å HUSKE PÅ DEN RARE LYKKEFØLELSEN DAGEN DERPÅ. JEG HUSKER DEN.

 

2 kommentarer

2 thoughts on “LØRDAG 18:00

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.