Bananlapper med Skyr

Categories Mat

Søndag er alltid litt annerledes. Jeg kan ikke sette fingeren på hva det er, men jeg liker søndager. 
Jeg våknet ganske tidlig idag, til tross for at jeg var ute en tur igår. Heldigvis er formen helt topp, faktisk så fin at jeg (bank i bordet) føler jeg kunne dratt rett på trening! Haha, muligens alkoholen som snakker/tenker, så tror jeg skal vente litt med akkurat det.. Da jeg åpnet det tomme kjøleskapet mitt på morgenen idag, og fant absolutt ingen verdens ting som lignet på en frokost, var skuffelsen stor. Tanken på at det var søndag og at klokken såvidt var slått 09.00 på morgenen, streifet meg absolutt ikke, så jeg dro likegodt butikken. Skuffelsen ble ikke akkurat mindre, da jeg gikk rett i døra på en mørk, stengt butikk. Bra planlegging Marie, fortsett sånn. Såå, da var det bare å bruke fantasien – og dere: havrelapper med linfrø, banan og skyr er absolutt innafor på en søndags morgen!! Og til de av dere som aldri har brukt skyr som pålegg på pannekaker- dere har gått glipp av noe stort. En super måte å få i seg litt ekstra proteiner på også, for de som bryr seg om sånt.

Nam nam nam


.  .  .
SUNDAY TREAT ; BANANA PANCAKES & COFFEE


 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.