Fokus

Categories Hverdagen

.  .  .  HOW LONG IS FOREVER ? SOMETIMES, JUST ONE SECOND.

FOKUS; SOMMERLYKKE OG FINE ØYEBLIKK. Sommeren 2017 for min del, handler om dette. Jeg prøver å søke de fine øyblikkene, lage dem selv, jobber med å ta initiativ – skape minner. Øyeblikkene der du tar deg selv i å smile og le på ordentlig. Lykkelige øyeblikk. På ordentlig. Å være tilstede er ikke bare lett, faktisk er det super vanskelig syntes jeg! Redsel og uro over egen/ andres(..?) fortid og fremtid, ord og følelser som ikke en gang eksisterer. Men de skal ikke få ødelegge meg . Sommeren 2017 er idag. Det er nå jeg skaper minnene, legger til rette for fremtidige tanker og følelser rundt akkurat denne sommeren, dagen, timen. Jeg skal legge bort alle urealistiske bekymringer og bare være her, i dette fine, unike sekundet jeg befinner meg i akkurat nå. Sekundet jeg aldri får tilbake – men det skal jeg ikke tenke på nå, for nå skal jeg bare være tilstede.


Litt snapchots fra de siste sommerdagene. Idag sov jeg lenge, og jobb står på agendaen! Nå skal dagen ut å nytes.
– Vi blogges

 


Insta: Marievigebo

Snapchat: Marievi

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.