Bananbrød-lørdag

Categories Mat

BANANA BREAD KIND OF SATURDAY
. . .

Hei alle sammen og takk for sist  (når enn det var..?) Ukene flyr og dagene er over før jeg får snudd meg. Vi er snart halveis i juni og jeg føler jeg nettopp trasket rundt i snø og klagde på kulda. Det er skummelt å tenke på at tiden er det viktigste vi har, men kanskje også det vi klager mest over. Vi mennesker er rare. Rare på alle mulige måter faktisk. Så ja, det var dagens lille tanke; tid.

Over til poenget. Uka som var, gikk i ett. Jeg kjente det i går da jeg stod opp, og visste fra første stund at; idag skal jeg kun slappe av. Man (hvertfall jeg) kjenner når jeg trenger det, og da er det viktig å lytte. Jeg spiste sen frokost og brukte mange timer forran TV`n, før jeg bestemte meg for å bake litt. Vi hadde et par overmodne bananer liggende på benken, noe som resulterte i rykende ferske bananbrødskiver med jordbær og kesam til lunsj. Gud som det smakte! Resten av dagen ble brukt på å spise, se serie, ikke gjøre noen verdens ting – og til slutt, sove. Dager som denne føles alltid meningsløse der og da, men idag derimot, takker jeg meg selv for at jeg lyttet. Meningsløse dager er superviktig og veldig veldig lov. Slenger med et par bilder av bakeverket mitt. Oppskriften finner dere HER.

Q: Hva er dine planer for søndagen?

2 kommentarer

2 thoughts on “Bananbrød-lørdag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.