Paradis på jord

Categories Hverdagen

Good morgeen, og happy friday`a dere!! Hvordan står det til med fredagsfølesen?
I håp om å gjøre denne bloggen en smule mer varierende, skal jeg altså vie dette innlegget til mitt kjære barndomshjem. Det er ikke ofte jeg publiserer naturbilder på bloggen, da jeg vet hvor lite interessant det er å se på trær og blomster i lengden – men, idag kom altså unntaket. Beklager hvis jeg tar feil, men dette synet tror jeg faktisk dere overlever. Har du sett noe så fint? At jeg kan skryte på meg å være så heldig å bo her, er egentlig ganske sjukt. Vigebo er etter min mening, paradis på jord.

Når sommeren kommer til sørlandet, finnes det faktisk ikke noe annet sted i hele verden, jeg heller vil være enn hjemme. Gårsdagen var nydelig, og dagen idag ser ikke ut til å bli noe verre akkurat! Sola skinner, det er helt vindstille og jeg er nettopp ferdig med lang og deilig familiefrokost ute på verandaen. I skrivende stund sitter jeg altså å blogger “with a view” i bikini, med sola i annsiktet og hører på båtene som tøffer forbi. Idyll sa du? Wow shit, jeg elsker livet i sola.

Ha en fiin fredag, folkens

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.