Hva kan du gjøre for deg selv idag?

Categories Mat

Hvilken dag er det idag, hvilken dag er det idag, er det tirsdag? Ja det er det søren meg :))) he he. Himmel og hav, dagene går jo helt i surr når man jobber i helgene! Når søndag blir mandag, blir tirsdag onsdag – skjønner? Jaja, jeg har hvertfall stått opp og er klar for å gjøre denne dagen så bra som overhode mulig.

Ellers, håper jeg du har det fint og bruker dagene dine på ting som gjør deg glad. Jeg håper du setter pris på alt du har – og ikke minst er. At du klarer å være tilstede i øyeblikkene å nyte dem. Jeg håper du klarer å bare være, uten å tenke over at du er. Jeg tror det er medisinen for mye vondt. Gjør hvertfall èn ting idag, som du gjør kun for deg selv – kan du love meg det? 

Farger gir næring til både kropp & sjel



Q: Hva skal du gjøre for deg selv idag?

2 kommentarer

2 thoughts on “Hva kan du gjøre for deg selv idag?

  1. Det så kjempe godt ut! Det jeg skal gjøre for meg selv idag er å ta det helt med ro, dra til legen og håpe på å bli frisk. God tirsdag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.