Skjerpings!

Categories Trening/helse

Halla dere  Hvordan har dere det? Da var det søren meg ei uke siden sist jeg oppdaterte dere… Det er for dårlig, Marie – skjerpings! I skrivende stund, sitter jeg faktisk på bussen på vei til jobb å blogger til dere. Haha, flink på multitasking ja! Regnet plasker på sørlandet idag, og jeg jobber med å holde smilet på plass og motivasjonen gående. Regnværsdager er liksom ikke favoritten, så her er det bare å lete frem de små tingene som gjør dagen fin likevell. Jeg tenkte å vise dere litt bilder fra helgens konfirmasjon senere idag, men nå er bussen straks fremme, så da får jeg pakke ned dataen og komme meg på jobb! Enn så lenge – her en oppsummering av gårsdagens supermandag;

Jeg er veldig flink på å gjøre det lille ekstra for at mandagen skal bli ukas beste dag. En fin start på uka, setter standarden for resten av dagene og gir meg motivasjon og inspirasjon til å opprettholde en god flow fra start til slutt! Jeg startet derfor mandagen på handletur med mamma, for å fylle opp kjøleskapet. Annbefaler alle å starte uka med å fylle opp kjøleskapet med sunn og næringsrik mat for den kommende uka! Hva er vell bedre enn å komme hjem etter en lang dag med jobb og/eller trening, til fullt kjøleskap? Hverdagslykke, spør du meg! Anyway, mandagen fortsatte med kondisjonstrening i form av langkjøring ute i sola. Det endte med en god og svett løpetur på 8,5 km! Superfornøyd med mandagsøkta, dro jeg videre inn til byen.

Mandagen fortsatte her med litt selvpleie til 17.mai! Hvor fine er ikke disse neglene da?! Jeg er såå fornøyd, og kjenner at små ting som dette gjør meg litt ekstra glad. Materalistisk lykke, det trengs innimellom det også, jenter 😉 Litt egen-tid er viktig, uansett hvilken måte man løser det på – det tenker hvertfall jeg!



… Videre dro jeg innom byen for å fikse de siste tingene til morgendagens 17.mai-feiring, før turen gikk hjemover. Etter en lang og fiin mandag på farten, ble det digg tunfiskpizza til middag og total avslappning under dyna resten av kvelden. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg sikkert spiser havrepizza 4 av 7 dager i uka. Haha, hvada variert kost? Jeg varierer selvfølgelig innholdet, og prøver å bruke ulik topping og tilbehør, men shitmaybritt, det er jo såå godt!!! Jeg la ut oppskriften på instastoryen min igår, så den kan dere finne på @marievigebo.

Processed with VSCO with c1 preset

Q: Hvordan var starten på uka for deg?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.