Før/etter Tape Extentions

Categories Skjønnhet

Good kveld, jenter
Jeg tenkte å snakke litt om noe annet enn trening, kaffe og havregrøt, hvis det er greit for dere? Det er ikke ofte jeg blogger så sent på kvelden, eller blogger om hår for den slags skyld – men siden jeg ikke fikk laget ferdig innlegget før jeg dro på jobb i formiddag, gjør jeg det rett og slett nå. Jeg brukte altså morgenen min på å feste 60 tape-biter i hodebunnen, og ta bilde av det. Ja det høres litt spesielt ut, men shit for en jobb! Livet som jente ass.. Etter (det som føltes som) tusen timer på badet, kom jeg i mål til slutt.  Nå gjenstår det bare å få mamma til å klippe/stusse det litt imorgen, så blir det braa. Her er resultatet;


   ♥       
Jeg har alltid brydd meg mer om hvordan håret mitt ser ut utenfra, enn hvor sunt og friskt det er.. En utrolig dårlig tanke, jeg vet. Det man ikke ser, vet man ikke skjer. Det har blitt farget, varmebehandlet, klippet og dratt i – noe som (selvfølgelig) har resultert i tynt, flatt og ødelagt hår, som verken vokser eller gror så veldig mye lengre.. Jeg har vært av/på med hairextentions siden 8 klasse, og har vell kommet til et punkt hvor jeg bare må innse at jeg trives best med lang, fyldig (indisk) hår. Eh eh.. Jeg har også prøvd alle verdens metoder, teknikker og leverandører for lengre hår – og kan med hånda på hjertet si at Tape Extentions fra Luxushair er det beste jeg noensinne har hatt. Naturlig, lett å behandle, holder lenge, relativt billig, god kundeservice på nettsiden & et resultat jeg trives med. Dette er mine meninger og ingen sponsoravtale, så dette er absolutt en anbefaling fra hjertet

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

LUXUSHAIR.COM
(adlink)

Q: Noen andre som har erfaring med Tape Extentions?

4 kommentarer

4 thoughts on “Før/etter Tape Extentions

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.