Jeg er ikke laget for å ta det med ro.

Categories Mat
S Ø N D A G   10 : 24
God morgen mine venner! Hvordan har helgen deres vært? Okei, jeg føler alle har vært på Karpe konsert i helga, har jeg rett eller!? De gutta er virkelig helt rå live, og jeg skulle såå ønske jeg ikke måtte oppleve den konserten gjennom snapchat.. Neste gang skal jeg være der ass, syk eller ikke!

Selv våknet jeg ganske tidlig idag (ikke så rart når det eneste jeg har gjort hele helga er å sove…), og bestemte meg for å gjøre dette til en fin morgen med en litt ekstra god søndagsfrokost. Selvom jeg elsker havregrøten min, så er proteinpannekaker/bananpannekaker/havrepannekaker en absolutt favoritt når jeg har litt ekstra god til og vil lage noe litt ekstra godt. Oppskriften på frokostpannekakene mine har jeg lagt ut ca 1 million ganger nå, så den tror jeg vi dropper idag, ehe..

Nå tenker jeg å hente meg en kopp kaffe til, før planen er å komme meg ut på en liten gåtur i det fine været. Jeg har jo såvidt vært utenfor døra denne helga, og merker kroppen begynner å bli rimelig rastløs nå. Eller, egentlig er det vell mer hodet mitt som søker etter positive tanker, og kroppen som ikke klarer å oppfylle. Jeg er virkelig ikke laget for å “ta det med ro”, og kjenner at hele meg lengter etter gode følelser. Jeg trenger trening, aktivitet, hverdagslykke, overskudd, motivasjon og inspirasjon. Alle disse følelsene gjør meg til en bedre person, både mot meg selv og mot de rundt meg –  jeg trenger det for å være lykkelig. Men, jeg må ikke glemme å lytte til kroppen midt i alt, for det er faktisk den som bærer meg igjennom alle disse fine dagene og gode følelsene – og akkurat nå ber den meg om hvile.


. . .
Pancakes for breakfast is never a bad idea.

…like never.



 

Q: Noen andre som unnet seg en litt ekstra god frokost idag? Fortell meg hva du laget!

1 kommentar

1 thought on “Jeg er ikke laget for å ta det med ro.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.