Innvendig ro.

Categories Tanker og meninger

. . .
I long for life I have controll of. I want a space of my own, decorated with pictures that hold nice memories, soft pillows and scented candles. I want shelves filled with books of adventure and poetry. I want to wake up every morning, excited for what is to come. I want to look up at the sky and feel the sun warm my face. I want to go for walks and walks and feel healthy and strong. I want to feel productive and feel satisfied. I want to take more photographs and take up new hobbies. I want to become friends with interesting people who will teach me about places I have never been. I want to feel alive, inside and out.


Often we want it so badly that we ruin it before it begins. Over-thinking. Fantasizing. Imaginizing. Expecting.Worrying. Doubting. Just let it naturally evolve!

There are three solutions to every problem: accept it, change it, or leave it. If you can`t accept it, change it. If you can`t change it, leave it.

We have calcium in our bones, iron in our veins, carbon in our souls, and nitrogen in our brains. 93% stardust, with souls made of flames, we are all just stars that have people names.
. . .

Som skrevet før, finner jeg mye inspirasjon, ro og glede i Pinterest. En helt egen verden av vakre bilder, hvor jeg drømmer meg bort fra virkeligheten og bare tenker. Den siste helga har gitt meg veldig mye fint. Følelsen av å gå ut av sin egen komfortsone og kjenne at det styrker deg som person. Jeg kjenner meg selv bedre og bedre for hver dag som går, blir kjent med egne grenser og behov, og vet å bruke dem rett. Målet er å kjenne innvendig ro. Å bare vite at ting er rett liksom, uten at noen trenger å fortelle meg det. Livet er veien til målet – og den veien skal nytes.

Jeg har en egen side med ulike album som dere kan sjekke ut HER. Bildene over er hentet fra dette albumet HER. Ellers håper jeg dere koser dere og nyter siste dag av ferien! Jeg kom hjem fra hytta igår kveld og skal bruke dagen idag på å samle energi, sette pris på og gjøre meg klar for ny uke med hverdagsrutiner igjen. Påska 2017 har virkelig vært helt perfekt, og jeg sitter igjen med et stort smil og masse fine minner. Imorgen er det tilbake til hverdagen, som også har sin sjarm – mener hvertfall jeg!
Vi blogges

5 kommentarer

5 thoughts on “Innvendig ro.

  1. Kjente meg så utrolig igjen i tankene dine. Pinterest er en fantastisk hverken og dykke inn i❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.