Proteinrik Påskefrokost!

Categories Mat

God morgen, og god påske da dere!

Hvordan går det? Noen som nyter sol og ferie? Her på sørlandet, våknet jeg opp til strålende sol og skikkelig påskestemning idag tidlig, noe som passet meg helt perfekt da dette er første dag av ferien min. Det ble en lang morgen med proteinpannekaker til frokost, film på tv-skjermen og et par gode kopper kaffe. Nå er jeg skikkelig uthvilt og klar for å starte dagen og gjøre den best mulig! Straks går turen til treningssenteret med lillesøster og ei venninne, før resten av dagen sannsynligvis blir brukt ute og til å pakke til morgendagens hyttetur. Jepp, det blir en lite tur på påskefjellet på meg i år også – heldigvis, haha!
Jeg håper dere nyter ferien alle sammen, og får noen nydelige dager med fri, sol, god mat og ro
(Oppskrift lengre nede i innlegget!!)


. . .
50 g havregryn, 1-2 egg, 1 SS kesam, 1 SS Cottage Cheese, 1 banan, 1 dl vann/melk
Mix alt i en blender, stek i stekepanne/vaffeljern og topp med favorittpållegg, syltetøy, bær, frø, is, yoghurt – eller hva enn du koser deg skikkelig med!



Q: Bypåske eller Fjellet?

4 kommentarer

4 thoughts on “Proteinrik Påskefrokost!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.