Todays “Think About”

Categories Trening/helse

Ahh, søndag morgen altså!  Denne jenta har rett og slett lagt seg i senga igjen etter en god søndagsfrokost med familien. I skrivende stund ligger jeg å oppdaterer bloggen, mens Maia ligger under dyna ved siden av meg og sover. Haha, lille babyen min Siden jeg gikk rundt med tidenes søndagsfølelse i hele går, blir liksom dagen idag bare et lite pluss – noe jeg absolutt ikke kan klage på! Søndager er jo en av mine favoritter, så hva er vell bedre enn 2 søndager på en uke? Hihi

Helga har som alltid vært superfin, og jeg er klar for de tre siste dagene på jobb, før jeg tar langhelg og påskeferie med god samvittighet. De siste ukene har vært helt ubeskrivelige, og jeg vet fortsatt ikke hva som går av meg. Jeg våkner hver morgen med ny motivasjon, inspirert og klar for å gjøre dagen bra! Noen dager har jeg til og med våknet midt på natten med en tanke om at jeg gleder meg såå til morgendagens treningsøkt at jeg egentlig bare vil hoppe opp av senga og løpe ut. Haha, er det det man kaller treningsglede..? Tankegangen min er, på en merkelig måte, helt forandret og jeg føler jeg har kommet til et sted i livet hvor jeg trives veldig veldig godt med meg selv, de rundt meg, hva jeg gjør og hvor jeg er. Denne følelsen har kommet for å bli, jeg bare kjenner det



Todays Think about ;

“Every day may not be good, but there is something good in every day.”


. . .
♥  Ikke la små unødvendige ting, ødelegge en helt ny dag. Start alltid dagen med en positiv tanke – og hold på den!!
 Gjort er gjort. Se på feilene dine som lærdom, for uten dem hadde du ikke vært den du er idag.
♥  Når en ting går galt, stopp opp og bruk 1 minutt på å tenke på alt som er bra.
♥  Legg merke til hva som får deg til å smile – og gjør mer av akkurat det!
♥  Få andre til å føle seg bra – vær den personen du ønsker å møte selv.
♥   Bruk tid på deg selv og ikke glem at du er den viktigste personen i ditt liv.
..og til slutt: gi litt mer faen!

Q: Hva er dine planer for søndagen?

1 kommentar

1 thought on “Todays “Think About”

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.