Ukens snaps & irriterende morgen

Categories Trening/helse

God torsdagsmorgen, gode, fine flinke dere!
Idag hadde jeg verdens mest irriterende start på dagen (haha, beklager på forhånd..). Jeg hadde på alarmen tidlig, var sykt trøtt, stod opp litt senere enn jeg burde og fikk verdens dårligste tid. Det hjalp liksom ikke at jeg skulle ut døra 08.30 for å dra til legen, på trening, på jobb og ikke komme hjem igjen før 22.30 ikveld…( ja, det krever planlegging å bo langt utenfor all sivilisasjon!) Jeg heiv sminka i baggen, pakket med meg alt jeg trengte for hele dagen, slang sammen en rar matboks, og skulle akkurat til å løpe ut døra med håret i en stygg dott og verdens største poser under øynene.. MEN, så ringer telefonen og jeg får beskjed om at timen hos legen som jeg skulle på, ble avlyst. Åh så deilig, tenker du? Ja, det burde kanskje vært det – og det er kanskje bare meg som er litt for avhengig av at dagen går etter planen – men gud så irriterende da! Jeg kunne sovet lengre, sluppet alarmen, hatt en rolig og deilig morgen og en fiin start på torsdagen, men istede stresset jeg som en gris for absolutt ingenting..

Haha jeg skjønner hvis dere syntes jeg er litt rar, men nå sitter jeg her da, med ferdiglaget matboks (som forøvrig kunne vært såå mye bedre), treningsklær og en kropp som var klar for å starte dagen – og ser på God Morgen Norge, blogger til dere og prøver å starte dagen på nytt. Planleggingsfreak? Joa.

Okei, ferdig med all negativitet. Nå starter jeg dagen på nytt – herfra skal denne torsdagen bli bra. Jeg starter med å vise dere et lite innblikk av uken som har gått på snapchat. Følg meg gjerne der for daglige oppdateringer, treningstips, oppskrifter og alt annet (u)interessant. @marievi

Q: Noen andre planleggingsfreaker der ute?
 

5 kommentarer

5 thoughts on “Ukens snaps & irriterende morgen

  1. haha, forstår så altfor godt hva du mener! Av og til føler jeg hele dagen blir ødelagt dersom jeg ikke står opp da jeg hadde planlagt – tåpelig I know!
    Jeg har nylig oppdaget bloggen din og synes du er en stor inspirasjon! Keep on going girl! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.