Drøm deg bort med Lauren Bullen

Categories Hverdagen

♥  ♥ 
Mandagsmorgen kan være hard for mange, og med en lang uke i vente kan det være vanskelig å se lyset i enden av tunellen. Jeg prøver alltid å starte uken med litt inspirasjon, noe som gjør meg glad og som drar frem viljestyrken, gleden og motivasjonen i hverdagen. Den siste tiden har løsningen på det, rett og slett vært Instagram og Pinterest. Klisjè nok blir jeg utrolig inspirert av vakre bilder, motiverende sitater og små ting som får meg til å smile, tenke, drømme og sette pris på. Det gjelder å følge de rette personene, de som gjør det lille ekstra og som rett og slett sparker deg litt i rumpa og får deg til å ville være den beste utgaven av deg selv. Demotiverende mennesker som ikke gir deg noe annet enn dårlige tanker om deg selv: UNFOLLOW.

Lauren Bullen er en av de personene som virkelig får meg til å drømme. Under navnet @gypsea_lust på instagram, inspirerer hun millioner av mennesker med vakre bilder fra hele verden. Denne profilen gir meg lyst til å slippe alt jeg har i hendene, reise verden rundt uten noen som helst form for plan eller mål, ta vakre bilder og leve i nuet. Drømmende? Kanskje.. – men så utrolig utrolig fint.
FOLLOW.






Ellers ønsker jeg dere en nydelig mandag og en fiin start på uken! Denne uken skal jeg jobbe hardt, bli bedre, vokse, lære noe nytt, få nye erfaringer og utfordre meg selv. Jeg skal ta en dag av gangen, og jeg skal sette pris på hvert minutt av den.
– Jeg skal ihvertfall gjøre mitt beste, for det er mer enn godt nok.

4 kommentarer

4 thoughts on “Drøm deg bort med Lauren Bullen

  1. Blir litt demotivert og trist av å se lauren buller, for det perfekte livet kommer jeg aldri til å få.. vel, noen lever jo bare perfekt, mens andre ikke gjør det. Så det det beste er vel å prøve å gjøre sitt eget så bra som mulig, istedet for å sammenligne seg med uoppnåelige ting… men så bra du blir motivert av henne da! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.