Perfekt morgen, antrekk og pulsklokkeannbefaling!

Categories Trening/helse

Fiin søndag til dere mine skjønne
Hvordan har dere det? Sørlandet har virkelig vist seg fra sin beste side denne helgen, og jeg kjenner jeg begynner å huske hvorfor jeg liker meg så godt her. I skrivende stund sitter jeg i senga med vinduet på vidt gap, spiller det nye albumet til Trey Songz (..som jeg forøvrig elsker!!) og skriver til dere. Frisk luft, lukten av vår, god musikk, hendene på tastaturet og fuglekvitter – fem ting som gjør meg lykkelig. Lykkelig på ordentlig liksom.

Søndagen min startet ganske sent (..til meg å være altså ehe). Jeg fikk dratt meg opp av senga i 10 tiden og bestemte meg for å gjøre denne morgenen litt ekstra fin. Det ble derfor hjemmelagde proteinvafler til frokost, toppet med kiwi, kesam og frosne bær. Etter noen lange timer ved frokostbordet sammen med familien, mange kopper kaffe og verdens beste start på dagen, er jeg klar for å nyte resten av denne fine søndagen! Hverdagslykke som dette, er alfa omega for meg og gjør at jeg virkelig setter pris på de små tingene jeg er så heldig å ha. Noen andre som gjorde litt ekstra stas på søndagsfrokosten idag?

´

Jakke fra Nike (utsolgt)  //  Shades fra BikBok (HER)  //  Pulsklokke fra Polar (HER)  //  Hoodie fra HM  //  Tights fra Nike (HER)

Her ser dere litt av gårsdagens antrekk, som jeg forøvrig gleder meg til å kunne gå med ute, UTEN parkas over…! Hehe, jeg var vist litt vell god-troende når sola dukket opp på himmelen igår ja, for fyysøøren så kald vinden fortsatt er. Jaja, vi satser på at våren er rett rundt hjørnet og at parkasen kan pakkes bort så fort som mulig. Ellers vil jeg bare bruke 2 min på å annbefale dere pulsklokken min! I et hav av pulsklokker og aktivitetsbånd, er det vanskelig å vite hva man skal velge og ikke velge. Polar A360 har alt jeg trenger til min type trening og passer perfekt til deg som trener aktivt på studio, trener styrke, kardio, går mye tur og har en aktiv livsstil som ikke inkluderer “spesielle idretter”. Jeg bruker klokka hver dag, både når jeg trener og ikke trener, og får da en oversikt over hverdagsaktiviteten min. Helt genialt og en skikkelig motivasjon for en ekstra kveldstur eller treningsøkt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  MY LOVE, BESTFRIEND & PARTNER IN CRIME 

Nå må jeg komme meg opp av senga og ut i sola, så får vi se hva dagen byr på videre! Jeg håper dere får en nydelig søndag, så blogges vi senere.
Lots of love!

16 kommentarer

16 thoughts on “Perfekt morgen, antrekk og pulsklokkeannbefaling!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.