Tusen takk til den “noen”.

Categories Tanker og meninger


Den siste tiden har virkelig vært såå fin. Jeg vet ikke om det er sola og våren som gir meg så ubeskrivelig mye mer enn jeg trodde – eller om noen der oppe har gitt meg styrke. Men det er deilig. Det er så sinnsykt deilig. Mandag for 2 uker siden, våknet jeg med en skikkelig rar blanding av energi, glede, overskudd og motivasjon i magen. Lykkelig er et stort ord, litt skummelt å bruke egentlig. Kall meg gjerne overtroisk, men jeg tror den “noen” har sett at jeg trengte det. Det har vært mye det siste året, og uten at jeg kanskje forstod det selv, mistet jeg nok litt meg selv litt midt i alt. Men vet du? Nå er jeg på vei opp igjen, sterkere og mer sikker enn aldri før, og med erfaringer jeg skal bruke til det de er verdt. Jeg vet ikke hva det er, men det bobbler i hvert ledd i kroppen. Jeg vet hvordan jeg vil være, hvordan jeg skal være, hvordan jeg er. Jeg vet hvor jeg vil, hvor jeg skal – og jeg har endelig startet å gå. Hodet tømmes for urealistiske bekymringer. Det fylles på nytt med inspirerende tanker, mål, drømmer. Jeg smiler. Jeg tar meg selv i å smile på jobb, smile til fremmede, smile til meg selv. Jeg begynner å føler meg som meg selv igjen. Eller ikke “igjen” – for slik som nå, har jeg aldri følt meg før.
Jeg har bestemt meg for å bruke ordet lykkelig.



Start alltid dagen med fine tanker ;

Nyt frokosten og bruk morgenen til å tenke over hva du gleder deg til, og hva som er litt ekstra fint med akkurat denne dagen.
Sett deg små mål. Små mål gir deg mestringsfølelsen på veien mot de store.
Smil og le så mye du kan!
Gjør en liten ting hver dag, som tar deg ett skritt i riktig rettning
Se på hver dag som en ny mulighet til å bli en bedre utgave av deg selv.
Skryt av deg selv og dra deg selv opp og frem!
Husk; indre lykke skinner igjennom!

 



Fiin onsdag, skjønne dere

20 kommentarer

20 thoughts on “Tusen takk til den “noen”.

  1. Nora Piscopo: Åå tusen takk, skjønne! Her brukte jeg vell Dove sin bodylotion med “sun tan” 😊

  2. Nora Piscopo: Åå tusen takk, skjønne! Her brukte jeg vell Dove sin bodylotion med “sun tan” 😊

  3. Nora Piscopo: Åå tusen takk, skjønne! Her brukte jeg vell Dove sin bodylotion med “sun tan” 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.