Det lille ekstra!

Categories Trening/helse

 Oh, Sunday
. . .
Idag har egentlig vært en skikkelig “søndag søndag”. Jeg har ligget i sengen hele dagen, og såvidt vært over dørstokken.. Planen var jo å kjøre ei rolig restitusjonsøkt på Elixia, men dit kom jeg meg rett og slett aldri – noe som faktisk er helt greit. Søndager er til for å slappe av, vandre rundt i pysjen og spise akkurat det man har lyst på – noe jeg absolutt (om jeg får skryte litt) har gjennomført med stil. Husk; helgen varer faktisk helt til alarmen ringer, mandag morgen – noe som betyr at vi fortsatt har maange timer å kose oss gløgg ihjel på!!

Imorgen starter en ny uke, med 7 nye muligheter. Hvilke små endringer kan du gjøre, for at denne uken skal bli litt ekstra fin? Hva med å finne èn liten glede hver dag? Jeg tror veldig på små gleder i hverdagen, og prøver virkelig å bruke dem som best jeg kan for å få den ekstra motivasjonen, inspirasjonen og positive følelsen jeg trenger for å gjennomføre det jeg vil. Etterhvert som man blir eldre, finner man også ut at de største tingene, kanskje ikke alltid er de som betyr mest. Derfor, vil jeg anbefale deg å bruke denne søndagskvelden til å tenke igjennom hva som gjør deg glad, får deg til å smile, le, gir deg adrenalin eller får deg til å kjenne på kribling i magen. Små ting som er mulig å gjennomføre, som gir deg noe, eller som kanskje gir noe til noen rundt deg. Skriv ned 7 små ting på en liten lapp, og hukk av for hver dag som går. Denne uken kan bli den beste hittil i 2017, men det er det bare du som bestemmer – la oss gi denne uken det lille ekstra.


. . .
”  This week,  surround  yourself  with  your  favorite  things  ”

Q; Hva gir deg den ekstra lille gleden i hverdagen?

4 kommentarer

4 thoughts on “Det lille ekstra!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.