Pensjonisttilværelsen

Categories Trening/helse

Hei igjen, mine venner. Yess, tro det eller ei – så skriver jeg faktisk dagens andre innlegg! Jeg har egentlig ikke noe spesielt å dele, bortsett fra at jeg kom meg på trening, løp intervaller (thank god for Nocco!!), løp videre til butikken for å kjøpte yoghurtnøtter og Shape Up, tok bussen hjem, lagde denne digge lunsjen – og sitter nå godt plassert i joggebukse, klar for å ta helg med god samvittighet. Ahh, endelig er fredagsfølelsen på plass – verdens beste følelse. Nå skal jeg legge bort maccen, lene meg tilbake å åpne månedens Shape Up, som forresten har sørlandets råeste dame på forsiden!! Jepp, jeg kan stolt si at Maren kommer fra Kristiansand og at jeg er superfan av bloggen hennes Fitliving (adlink) og egentlig hele henne. Positiv, realistisk, livsglad og motiverende! Til slutt så vil jeg bare ønske dere alle en nydelig fredagskveld videre, så blogges vi før du vet ord av det 😉 Xoxo pensjonisten som må få med seg norske tallenter.


. . .
1. Legg speltlumpen i stekepanna.
2. Fyll halvparten med hva enn du måtte ha lyst på.
3. Brett over og stek på begge sider til lumpen blit gyllen brun.
Her har jeg fylt min med tunfisk, paprika, tomat, ost og kyllingpålegg. Som tilbehør har jeg avokado, spinat, CC og Kesam.

Nom nom!

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Pensjonisttilværelsen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.