Drømme morgen

Categories Hverdagen

Ahhh.. Weekend.


. . .

2 timer har gått. Pianoet spiller svakt og fyller hele rommet med vakre toner. Jeg har brukt morgenen på å koblet helt ut, drømme meg bort til et ikke-eksisterende sted hvor jeg trivdes ganske godt. Jeg  e l s k e r  Pinterest og sitter ofte å drømmer meg bort slik som jeg har gjort idag. Det hjelper liksom litt å få bort hverdagstankene iblandt, og bare fokusere på ønsketanker, motivasjonstanker og inspirasjonstanker. Det gir meg god energi og tilstedeværesle. Ro i kroppen, pause fra virkeligheten og stillhet i sjelen – lykke. Selvom det er siste vintermåned nå og Mars sikkert er i gang før jeg får snudd meg, kan jeg ikke få sagt hvor lei jeg er av disse mørke, triste og kalde vintermåndene. Det er liksom som at onde, mørke farger og følelser trekker inn i kroppen og setter seg fast der. Alt jeg trenger er lys i øynene og sola som speiler seg i kaffekoppen min på morgenkvisten. Er det for mye å be om? I så fall er det mitt største ønske akkurat nå. Jeg håper det går i oppfyllelse snart.

 

29 kommentarer

29 thoughts on “Drømme morgen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.