Lørdagslunsj og supersøndag!

Categories Mat

HAPPY SUNDAY, SWEETHEARTS
Hei fra verdens dårligste blogger, og god søndagsmorgen! Vinteren, mørket og mangelen på sol-lys drar motivasjonen ut av meg, og gir meg absolutt ingen lyst til å oppdatere bloggen med positive innlegg, glede, fine farger og inspirerende ord. Jeg trenger sol, vår, lys og liv. Jeg trenger lukten av ny årstid, bar asfalt og fuglekvitter. Sol i øynene, kaffe, tur, lange kvelder, tidlige morgener og lette klær. Vinteren er absolutt ikke min årstid, så nå kan den gjerne dra snart.

…Likevell, savner jeg bloggen. Så igår, da lyset traff vinduskarmen min, dro jeg frem kameraet og knipset et par bilder av en uvanlig pen lunsj. Tenk at noe så enkelt som en avokado, kokt egg, litt tomat og en kopp te, kan se så digg ut da? For ja, det var det faktisk – en perfekt lørdagslunsj. Idag er det søndag og været er.. nei, jeg gidder faktisk ikke snakke om det en gang. Jeg startet dagen med superdigge pannekaker til frokost, og tenker å fortsette dagen i den rettningen og gjøre dette til en supersøndag! Who`s in!? Til slutt vil jeg bare ønske dere en nydelig dag videre, og håper dere satte litt pris på å høre fra meg!
– Stoor klem

Smashed avocado with soft-boiled egg
…the perfect sunday breakfast

Q: Hva er dine planer for dagen?

21 kommentarer

21 thoughts on “Lørdagslunsj og supersøndag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.