UPDATE

Categories Hverdagen

God mandagsmorgen, fine dere ♥ Herlighet, det føles ut som en evighet tiden jeg skrev til dere sist. Hvordan har dere det? Som nevnt tidligere, har jeg vært syk i lang tid nå, og har faktisk ikke gjort noe annet enn å ligge i senga, sove, hoste, snufse og spise… Men idag, for første gang på laaang tid, føler jeg meg faktisk mye bedre!! Bank i bordet, hehe…. Nei nå syntes jeg faktisk jeg fortjener å føle meg bra igjen, så idag har jeg rett og slett bare bestemt meg for å få en sykt bra uke – enkelt og greit.

Jeg tror aldri jeg har lengtet så mye tilbake til trening, overskudd og energi i hele mitt liv… Nå forstår jeg irritasjonen over folk som sender treningssnaps på sosiale medier ass.. Haha, karma? Dere kjenner følelsen, når hodet vil gjøre alt, men kroppen så vidt orker og holde seg oppreist? Det var like før jeg gikk i veggen, så rastløs var jeg der jeg lå. Men ja, nok klaging for denne gang, og over til den positive delen av det hele – nemlig at jeg er uthvilt, og klar for å bygge meg opp igjen, sakte men sikkert.

Vekkerklokka stod på 08.00 idag, frokosten er inntatt og dagens første kaffekopp er drukket opp. Dagens plan er lagt, så her er det bare å komme seg ut døra å starte med et smil. Planen er å ta det rolig, ikke gå for hardt ut i starten og gjøre mitt absolutt beste. Ikveld blir det tacokveld med to av mine beste jenter, noe jeg gleder meg veldig til! Til slutt legger jeg ved et par bilder fra gårsdagens nydelige lille søndagstur på sjøsanden i Mandal. Vi blogges ♥

Q: Hva er dine mål for uken?

4 kommentarer

4 thoughts on “UPDATE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.