Hverdagslykke og antrekksbilder

Categories Mote

God søndagsmorgen, fine fine dere. Hvordan har helgen deres vært? For min del, har helgen vært mer eller mindre perfekt. Tenk da, jeg har tilbrakt tid med venner og familie, hatt en veldig fin lunsjdate på Bønder i Byen, gått lang tur med ei venninne, vært ute å spist sushi, gjennomført to gode treningsøkter og rett og slett bare kost meg skikkelig og slappet godt av. Fint, eller hva? Gårsdagens tur var veldig kald, men utrolig deilig. Vi dro på oss ulltøy, vanter og vintersko, og gikk en deilig tur i sola. For ja, til tross for kulda, har faktisk sola så smått begynt å titte frem igjen – og ingenting gjør meg mer glad enn akkurat det!

Idag er det søndag, en av mine absolutt favorittdager, og jeg sitter fortsatt i pysjen og ser på Frustrerte Fruer – haha, noen flere enn meg..? Jeg har hatt en lang, deilig og avslappende morgen og tenker å nyte det en liten stund til, hehe. Planene for dagen er å gå en god tur med lille Maia, før resten av ettermiddagen skal brukes sammen med to gode venninner. Dette blir en bra dag, så her er det bare å nyte hvert sekund! Helt til slutt, slenger jeg med et par bilder fra gårsdagens tur-antrekk. Litt annerledes enn dere pleier å se meg, men det er vell litt gøy innimellom det også, eller? Håper alle får en finfin søndag videre, så blogges vi snart igjen – stor klem ♥

 

Q:Hva er dine planer for søndagen?

5 kommentarer

5 thoughts on “Hverdagslykke og antrekksbilder

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.