Christmas Holiday Snapchots

Categories Hverdagen

Good morgeen, fine fine dere!
Wow, allerede torsdag og bare 2 dager til nytt år – hvor ble tiden av? Først må jeg bare si at det er veldig hyggelig å se at så mange av dere har vært innom bloggen i jula, til tross for fraværet mitt – dere er virkelig hærlige! Som hos de fleste andre, har jula vært hektisk og stapp full av juleselskaper, mat, familietid og avslappning. Veldig veldig koselig, men merker jeg gleder meg til å tilbake til hverdagen igjen – hvis det er lov å si?

Til de av dere som ikke følger meg på sosiale medier, har jeg samlet et knippe bilder fra noen av de deiligste juledagene. Følg meg gjerne på snap; Marievi, for flere oppdateringer, trenigstips, hverdagmotivasjon og sunn og næringsrik mat! Jeg oppdaterer daglig og er veldig takknemlig for alle som følger med. Ellers må dere kose dere masse videre frem mot nytt år, så blogges vi veldig snart – stor klem.



 It`s the most beautiful time of the year…

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Christmas Holiday Snapchots

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.