Min julaften!

Categories Hverdagen

  M E R R Y   C H R I S T M A S
1. juledag – dagen for takknemlighet, ro og glede. God morgen, alle dere skjønne – noen andre enn meg som har en god følelse i kroppen etter gårsdagen? Idag er virkelig dagen for å slappe av, tenke og sette pris på alt vi er så heldige å ha. Jeg hadde en utrolig fin julekveld igår med alt som skal til for å skape julestemningen jeg er så glad i. Det var ribbe til middag, riskrem med mandel til dessert, timevis med pakker, besøk av julenissen, julekaker, julegodis og tid med familien. Alt i alt, en veldig veldig fin julekveld. Nå skal jeg straks gjøre meg klar for en liten tur på trening, noe jeg merker skal bli veldig deilig etter en relativt stillesittende dag igår! Resten av dagen går nok til julefilm, kos og avslappning – ahh, romjula er fantastisk 

Q: Hadde dere en fin kveld igår? Lå det noen juleønsker under treet?

8 kommentarer

8 thoughts on “Min julaften!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.