De siste dagene!

Categories Hverdagen

Andre søndag i advent.
God søndag, jenter og gutter! Noen som har begynt å kjenne på julestemningen eller? Selvom jeg går rundt å gleder meg til Desember hele året, er det vanskelig og faktisk stoppe opp å nyte øyeblikkene når de først kommer – så det er noe jeg prøver å bli flinkere til!

Siden sist, har jeg også startet på pakkekalenderen min, og må bare innrømme at jeg blir like rørt og lykkelig hver eneste dag. Hun har laget små lapper i hver pakke, med en liten beskrivelse av pakken. Igår fikk jeg foreksempel dusj-såpe med deilig lukt av granateple, hvor det stod “tenk å lukte granateple etter trening da!”  – hvor søtt er ikke det? Det blir liksom så fint og personlig, og jeg er såå takknemlig.

Jeg kom som sagt hjem fra Oslo natt til lørdag, og var veeldig sliten etter mye reising, frem og tilbake, stress og avtaler. Det var utrolig godt å komme hjem til sin egen seng, få sove ordentlig ut, og ikke minst se min lille bestevenninne Maia igjen. Haha, babyen min ble såå glad for å se meg at hun tisset over hele gulvet mens hun løp i ring, hoppet og logret. Hahah, se for dere kombinasjonen.. For en velkomst da gitt! Hun ble tilgitt ganske fort kan man si, haha…

…Jepp, dette ble en liten oppdatering på de siste dagene, så vi er klare for ei ny uke med masse gøy! Igår dro jeg på trening med ei venninne, vi gjennomførte ei sjukt bra økt sammen, og dro for å spise sushi etter trening. Perfekt lørdag i mine øyne. Nå skal jeg straks avgårde for å gjennomføre søndagens økt, ukas 5 treningsøkt. Det må jeg si at jeg er ganske fornøyd med altså! Ikveld er planen å se julefilm, noe jeg har tenkt til å gjøre hver søndag frem til jul. Det finnes så utrolig mange fine julefilmer, som gir meg skikkelig julestemning – så dette blir bra! Men nååå må jeg løpe, så vi bloggees

 

8 kommentarer

8 thoughts on “De siste dagene!

  1. Så koselig innlegg, kjempe fine bilder 😊 (Har en stor giveaway konkurranse, bli gjerne med)

  2. Så koselig innlegg, kjempe fine bilder 😊 (Har en stor giveaway konkurranse, bli gjerne med)

  3. Så koselig innlegg, kjempe fine bilder 😊 (Har en stor giveaway konkurranse, bli gjerne med)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.