Nybakt varm lunsj, på 15 min!

Categories Mat

Heii og god siste-kvelden-før-1.desember, hihi! Dagen idag har gått i ett, og jeg har egentlig akkurat satt meg ned i senga for å slappe av. Egentlig burde jeg pakke, da jeg faktisk reiser ekstremt tidlig imorgen – men det får vi ta senere, for nå skal jeg vise dere dagens lunsj! Tidligere idag fikk jeg nemlig ekstremt lyst på  nybakte, varme rundstykker med bringebærsyltetøy. Jeg hadde ikke akkurat god tid, da jeg skulle dra til treningssenteret 1 time senere, så lunsjen måtte være rask! Så, hva er vell enklere, raskere og smaker bedre enn nybakte proteinrundstykker? Oppskriften har jeg lagt ut før, så den kan dere finne HER (adlink). Det eneste jeg har gjort annerledes er at jeg har puttet en mandel på toppen av hvert rundstykke, og laget dem litt større enn sist. Gjett om disse blir en del av julefrokosten a! Rundstykkene ble helt magisk gode, og jeg hadde både ost, syltetøy og tunfisk som pålegg. Hele familien fikk selvfølgelig smake, og vips, så var de spist opp! Haha, når til og med Pappa elsker eksprimentene mine på kjøkkenet – DA sier denne jenta seg fornøyd. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Q: Har du prøvd ut disse deilige proteinrundstykkene ennå? Hva syntes du?

8 kommentarer

8 thoughts on “Nybakt varm lunsj, på 15 min!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.