Blåmandag ble til gladmandag!

Categories Trening/helse
Hei igjen, mine venner! Hvordan har dagen deres vært til nå? Til tross for en himla dårlig start, som nevnt tidligere idag, er dagen min hundre ganger bedre nå. Det var rett og slett bare ei litta treningsøkt som skulle til, for å snu humøret på denne jenta. Så enkelt, så deilig, hæ? Etter jeg skrev til dere idag tidlig, stod jeg opp og satte på tv`n, fyret i peisen og satte på kaffen. Jeg lagde meg en stor porsjon med bananpannekaker som jeg toppet med masse deilig pålegg, og koste meg skikkelig med de tidlige morgentimene. Med magen full av energi (..og litt av gårsdagens julebakst), dro jeg videre på trening. Jeg må ærlig innrømme at jeg var litt redd for hva den siste uka hadde gjort med kroppen min innvendig, og hvordan treningsøkten ville bli, da jeg merket at kroppen ikke hang helt med i svingene.. Det å dra på trening etter ei uke med sykdom, alkohol og lite søvn, er ikke bare bare, skal jeg si deg… Men wow shit – kroppen har så mye mer å gi enn man ofte tror! Jeg startet å trene, kjørte litt forsiktig i starten, men ble bare mer og mer gira og endte opp med en kick-ass start på mandagen! Verdens beste følelse er tilbake, adrenalinet bobler – og jeg digger det!

Etter trening, var planen å få fikset et par ting i byen – blandt annet ny treningsdagbok! Jeg har skrevet ut den gamle for ei god stund sida, og har rett og slett ikke fått skaffet meg ny før idag. Tilltak? Nei, bare slappfisk… Jeg dro innom Proteinfabrikken i Kristiansand, og kjøpte verdens beste treningsdagbok der (adlink lengre nede i innlegget). Noen andre enn meg som elsker de bøkene? De er enkle å planlegge i, tar lang tid å skrive ut, og inneholder akkurat det man trenger – absolutt en annbefaling til dere som liker å loggføre øktene deres på en ryddig og grei måte.




// Fra dagens overkroppsøkt.


Kan kjøpes på Proteinfabrikkens nettside HER (adlink)

Herligfred så mye jeg skulle ha på hjertet for tiden da, føler jeg skriver og skriver og skriver her! Uansett, over til siste punkt på lista; uka som kommer. Det skjedde plutselig en liten forandring i planene mine, noe som gjør at jeg rett og slett stikker til Oslo en liten tur på torsdag. Jeg er litt usikker på hvor lenge jeg blir borte, men det blir sannsynligvis et par dager hvertfall. Jeg prøver alltid å dra med meg bloggen, uansett hvor og hva jeg skal, men HVIS det blir dårlig med oppdatering, er det fordi uka rett og slett ble mer hektisk enn jeg trodde.. Men men, jeg trives jo aller best på hektiske dager, så dette skal vi klare!

Over og ut – vi blogges.

8 kommentarer

8 thoughts on “Blåmandag ble til gladmandag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.