Antrekks throwback

Categories Mote

God mandagsmorgen, fine fine dere ♥ Jepp, dere leste riktig – klokka er faktisk 06.30 når jeg skriver dette innlegget. Du trodde det var tidlig..? Neida, denne jenta har vært våken siden 05.00. Litt i overkant, selv til A-menneske å være.. Nei huff, jeg har en misstanke om at det kan ha noe med forrige uke å gjøre. Jeg har jo som sagt vært syk i over 1 uke nå, og har ligget mye hjemme på sofaen, slappet av og prøvd å bli frisk. Jeg har ikke fått trent som vanlig, hatt dårlig med matlyst – og når jeg da stikker rett i bursdag og ut på byen, for så å ligge langflat hele lørdag og søndag, kan man trygt kalle det ei skikkelig blå-uke. Haha huff, så utrolig lite typisk meg-uke, og absolutt noe jeg skal vente lenge med å gjøre igjen. Jeg trives så utrolig mye bedre med gode uker med trening, overskudd, rolige venninnekvelder og masse familietid. Det er rett og slett mer meg – noe jeg er veldig glad jeg har funnet ut av. , over til poenget. I løpet av disse tidlige morgentimer, har jeg rett og slett satt sammen et lite throwback-innlegg til dere, med outfits fra det siste 1- 1,5 året. Det beste med å ha blogg er faktisk å kunne sitte slik som dette, og se tilbake på ting jeg har gjort, skrevet og hvordan jeg har forandret meg. Jeg ser spesielt at håret har tvært igjennom en del, og fyyy som jeg savner det blonde håret jeg hadde.. Jeg jobber virkelig med å komme tilbake dit, men det tar sin tid! Jeg håper dere syntes dette er litt gøy – enjoy

 



Q: Så, hva syntes du? Fant du en favoritt?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.