Gi meg ditt beste tips!

Categories Hverdagen

…Torsdag allerede? Wææ, ukene går så altfor fort nå rett før Desember! Jeg tenkte bare å melde ifra om at jeg fortsatt er syk, og derfor ikke har fått oppdatert dere så mye denne uka heller.. Forkjølelse går jo aldri bort – jeg er sååå lei. Jeg våknet supertidlig på morgenen idag (igjen), og stod rett og slett bare opp for å lage frokost til resten av familien. På meg, ble det deilige frokostpannekaker med bringebærsyltetøy og cottage cheese- nam nam, favorittfrokost! Nå skal jeg og Pappa straks avgårde for å ordne litt forskjellige ting, blandt annet hente ei pakke på posten – før turen går videre til Kristiansand for å fikse et par ting til morgendagen. Imorgen skal nemlig verdens beste venninne feires, noe som betyr at dagen idag må brukes på å bli ordentlig frisk! Huff, føler det er mye negativitet og sykdom her for tiden, men så fort kroppen blir frisk og fylles opp med energi igjen, kommer nok positiviteten og treningsgleden også tilbake – det lover jeg.



Søker fortsatt syketips.. Gjerne hurtig-tips også!

Q: HJELP MEG!

8 kommentarer

8 thoughts on “Gi meg ditt beste tips!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.