Verdens fineste overraskelse!

Categories Hverdagen
” Herligfred så heldig du er Marie, som har så gode venninner rundt deg” –  sa Mamma til meg da jeg kom hjem med verdens fineste overraskelse fra min bestevenninne Susanne, forrige uke. Og det er virkelig såå sant. Da jeg kom inn døra hos Susanne forrige uke, ble jeg nemlig overrasket med verdens skjønneste påfunn. Susanne hadde nemlig laget julekalender til meg!! Wææ, hvor nydelig er ikke det? Jeg ble rett og slett så overrasket og glad at jeg ikke viste helt hvor jeg skulle gjøre av meg. Tanken på at noen gidder å bruke tid på å lage en helt hjemmelaget pakke-kalender, bare til meg, er helt syk. Jeg er så uendelig takknemlig for venninner som deg, Susanne ♥ Så nå går jeg bare rundt å gleder meg til 1.desember, hvor jeg kan starte hver eneste dag med en liten glede fra kalenderen min. Ååh, hverdagslykke ♥ ♥ ♥


    
–  B e s t   C h r i s t m a s   g i f t   e v e r .

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Q: Pleier du å lage kalender til noen? Kanskje en mamma, kjæreste eller venninne?

20 kommentarer

20 thoughts on “Verdens fineste overraskelse!

  1. Lager ikke kalender hver jul, men har laget til noen ja <3
    aaw så herlig besteveninne <3 kos deg masse og god helg

  2. Lager ikke kalender hver jul, men har laget til noen ja <3
    aaw så herlig besteveninne <3 kos deg masse og god helg

  3. Lager ikke kalender hver jul, men har laget til noen ja <3
    aaw så herlig besteveninne <3 kos deg masse og god helg

  4. Ååå, så fint gjort! Men så er det nok veldig riktig det Susanne sier, du fortjener jo bare det beste <3

  5. Ååå, så fint gjort! Men så er det nok veldig riktig det Susanne sier, du fortjener jo bare det beste <3

  6. Ååå, så fint gjort! Men så er det nok veldig riktig det Susanne sier, du fortjener jo bare det beste <3

  7. Ååå, så fint gjort! Men så er det nok veldig riktig det Susanne sier, du fortjener jo bare det beste <3

  8. Så koselig! 🙂 Har ikke laget adventskalender til noen, men månedskalender 🙂 Skrev et innlegg på min blogg om akkurat den kalenderen igår 🙂 Da fikk jeg et nytt tips, takk! 🙂

  9. Så koselig! 😊 Har ikke laget adventskalender til noen, men månedskalender 😊 Skrev et innlegg på min blogg om akkurat den kalenderen igår 😊 Da fikk jeg et nytt tips, takk! 😊

  10. Så koselig! 😊 Har ikke laget adventskalender til noen, men månedskalender 😊 Skrev et innlegg på min blogg om akkurat den kalenderen igår 😊 Da fikk jeg et nytt tips, takk! 😊

  11. Så koselig! 😊 Har ikke laget adventskalender til noen, men månedskalender 😊 Skrev et innlegg på min blogg om akkurat den kalenderen igår 😊 Da fikk jeg et nytt tips, takk! 😊

  12. Åå, for en fantastisk fin ting å gjøre <3 Du er heldig altså! Jeg gir til mine lillesøstre i år - ellers har jeg gitt til samboeren. I år gadd jeg bare ikke, hah!! 😀

  13. Åå, for en fantastisk fin ting å gjøre <3 Du er heldig altså! Jeg gir til mine lillesøstre i år – ellers har jeg gitt til samboeren. I år gadd jeg bare ikke, hah!! 😃

  14. Åå, for en fantastisk fin ting å gjøre <3 Du er heldig altså! Jeg gir til mine lillesøstre i år – ellers har jeg gitt til samboeren. I år gadd jeg bare ikke, hah!! 😃

  15. Åå, for en fantastisk fin ting å gjøre <3 Du er heldig altså! Jeg gir til mine lillesøstre i år – ellers har jeg gitt til samboeren. I år gadd jeg bare ikke, hah!! 😃

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.