Julegave på forskudd!

Categories Hverdagen

God fredagsmorgen, fine
Jeg håper alle har sovet godt, og er klar for siste innspurt før helgeroen senker seg. Jeg stod ekstra tidlig opp idag, da familien skulle avgårde før klokken slo 8.. Det ble derfor tidlig frokost, et par ekstra kopper kaffe og good tid til ro før dagens gjøremål må utføres. Jeg ville egentlig bare vise dere denne søte, lille pakken, som kom i posten igår. For et par uke siden, fant jeg nemlig ei dame på Facebook, som strikker og lager klær til hunder. Jeg sendte henne en melding med ønsker, tok et par mål av lille Maia og nå, ca to uker senere, mottok jeg verdens fineste lille Mariusgenser til min firbente lille jente. Hvor nydelig, hæ? Maia elsker genseren sin, og løper rundt som en vandrende julesokk! Haha, søteste 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
. . . Facebooksiden kan dere finne HER

Q: Var ikke den bare supersøt?

4 kommentarer

4 thoughts on “Julegave på forskudd!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.