Latest snaps

Categories Trening/helse

Heii igjen, alle dere søte gutter og jenter som klikker dere inn her, igjen og igjen, for å lese det jeg skriver  Ganske uvirkelig å tenke på at noen faktisk gjør det, men gud for en fin tanke også da! Jeg har rukket å komme meg hjem fra trening, spise middag og har nå satt meg til for å jobber litt med bloggen. Dagens økt ble ganske lang, men utrolig bra! Jeg hadde med meg lillesøster og ei venninne av henne på treningssenteret, og kjørte egentlig ei full overkroppsøkt med mage på slutten. På slutten var vi så gele i hele overkroppen at vi så vidt klarte å tøye ut – beste følelsen i verden, sier nå jeg da!! Kunne ikke fått en bedre start på treningsuka – virkelig. Nå skal jeg straks ut på en liten kveldstur med Maia, før roen senker seg og Farmen, Jakten på Kjærligheten og Hotel Cæsar står på planen. Hahah ja, dere må bare le av meg – jeg ler selv..

Jeg kom plutselig på hvor lenge siden det er jeg har hatt “latest snaps” på bloggen, så selvom dere nok sikkert har sett noe av dette før, samlet jeg sammen noen av de siste postene fra Snapchat og lagde en liten kollasj. Til de av dere som ikke følger meg på snapchat, og har lyst til det, har jeg skrevet brukernavnet lengre nede i innlegget. På snap publiserer jeg alt mellom himmel og jord, så der kan dere finne både oppskrifter, treningsøkter, øvelser, selfies og videoer. Men nåå begynner Maia å bli urolig, og syntes jeg har sittet mer enn nok stille – så nå blir det kveldstur! Vi blogges



F O L L O W   M E   O N   M Y   S N A P C H A T ; 
@
MARIEVI

Q: Har du noen favorittbrukere på snapchat? Kanskje noen du annbefaler meg å følge?

4 kommentarer

4 thoughts on “Latest snaps

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.