Pappas dag!

Categories Mat

Yess, endelig mandag igjen. Etter ei helg full av kos, usunnheter og avslappning, er det såå deilig å starte mandagen med blanke ark og nye muligheter. Det har vært litt stille på bloggen i helgen, og det er rett og slett fordi jeg har hatt noen travle dager med mye på agendaen. Fredagskvelden gikk til cheatday med ei venninne, chips, sjokolade og The Stream. Lørdagen gjennomførte jeg ei god rygg-økt, klarte å få strekk i låret og møtte ei venninne for en koselig sushi-date. I går var det som kjent farsdag, noe som ble feiret med blomster, bakst, besøk og familietid – fra start til slutt. Pappa fikk nybakte favorittboller av meg og lillesøster, eller som han sier; “ikke noe sunne greier, bare vanlige boller med sukker, mel og smør”… Haha, ikke alle som er like fornøyde med at meg og lillesøster “sunnifiserer” alt vi spiser… Jaja, på pappas dag, er det pappa som bestemmer (..og jeg klager absolutt ikke på valget, fordi NAM!!)

Anyways, nok om helgen. Nå skal jeg straks på trening og må egentlig løpe å pakke baggen, lage ferdig matboksen og hoppe på bussen for ukens første økt. Mandag er egentlig den store “intervalldagen” min, men pga strekken i låret (som heldigvis er litt bedre idag), tror jeg det er lurt å vente litt med akkurat det.. På dagens plan står derfor skuldre, triceps og et par mage-øvelser mot slutten. Motivasjonen for uken er veldig bra, så her er det bare å holde positiviteten oppe og kjøre på! Noen andre som har planer om å ha en bra uke?  



 
KJÆRE PAPPA, JEG HÅPER VI KLARTE Å GJØRE DAGEN DIN SPESIELL.




Q: Hva er dine planer for den kommende uken?

4 kommentarer

4 thoughts on “Pappas dag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.