Treningsklær fra Ellos under juletreet i år?

Categories Trening/helse

Heeii alle dere nydelige, og happy friday Tenk, idag er ennå ei uke er over, og vi er nærmere jul enn noengang – for en fin tanke å starte helgen med, eller hva? Idag er det også bare 19 dager til 1.Desember (ja, jeg teller ned), noe som betyr at adventstradisjoner, julekalender, familietid, julemusikk, kakebaking, julefilmer og julehandel nærmer seg med stormskritt. Wææ, noen andre som kjente det kile litt i magen nå? Personlig, merker jeg bare mer og mer hvordan verdiene, iforhold til hva jeg setter pris på, gleder meg til og kanskje ikke tenker så mye over lengre, endrer seg med årene. Når man er liten, står gaver, lek og godteri før frokost, absolutt høyest. Nå, betyr tradisjoner, tid med venner og familie og selve roen og gleden rundt juletider, mye mer. For bare et par år siden hadde jeg nok trukket på smilebånde om noen fortalte meg at jeg kom til å si dette men; jeg har kommet til et punkt hvor jeg setter så utrolig mye mer pris på å gi enn å få. Jeg tror det er slik det føles å bli voksen.

I samarbeid med Adtraction og Ellos, har jeg likevell satt sammen en stor ønskeliste-guide med fokus på det enorme utvalget av sportsutstyr/ treningsklær, som Ellos har å tilby. Hvis jeg skal snakke som barnet i meg ville gjort, må jeg innrømme at treningsklær står øverst på denne jentas ønskeliste i år – for gud så mye fint da, hæ? Ellos har et enormt utvalg og fører merker som Reebok, Adidas, Puma, Casall, Kari Traa, New Balance, Polar osv… Jeg har satt sammen mine favoritter, både av tights, topper/genser/T-skjorte, løpejakker, løpesko, sports-BH og pulsklokker. Og husk; kanskje du kan glede noen andre med litt treningsmotivasjon under juletreet i år? Det skal hvertfall jeg.

 S P O R T S – B H

1.HER // 2.HER // 3.HER // 4.HER // 5.HER (affiliateslenker)

T R E N I N G S J A K K E R  /  L Ø P E J A K K E R

1.HER // 2. HER // 3.HER // 4.HER // 5.HER (affiliateslenker)

T R E N I N G S G E N S E R /  T O P P E R /  T – S K J O R T E R


1.HER // 2.HER // 3.HER // 4.HER // 5.HER // 6.HER // 7.HER // 8.HER // 9.HER // 10.HER (affiliateslenker)

T R E N I N G S T I G H T S

1.HER // 2.HER // 3.HER // 4.HER // 5.HER (affiliateslenker)

L Ø P E S K O

1.HER // 2.HER // 3.HER // 4.HER // 5.HER (affiliateslenker)

T R E N I N G S T I L B E H Ø R ;  P U L S K L O K K E

1.HER // 2.HER // 3.HER // 4.HER // 5.HER (affiliateslenker)



Q: Fant du noe du ønsker deg? Eller kanskje noe du kunne tenkt deg å kjøpe til noen andre?

4 kommentarer

4 thoughts on “Treningsklær fra Ellos under juletreet i år?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.