Det evige problemet hver år…

Categories Hverdagen

G O O D  M O R N I N G  S U N S H I N E 
Altså, jeg kan ikke så mye om politikk og interesserer meg generelt lite for det også – men at den mannen der skal bli verdens mektigste mann, er rett og slett bare veldig skummelt. Noe mer enn det, skal jeg ikke uttale meg om den saken. Så, over til noe litt hyggeligere! Det er allerede onsdag og snøen ligger fortsatt hvit og fin på bakken. Nå som det har blitt helt sinnsykt kaldt ute, er denne jenta på vinterjakke-jakt igjen. Det evige problemet hvert år, eller hva? Jeg var litt rundt i byen å kikket igår, og blir like overrasket hvert år over hvor ekstremt dyr ei jakke kan bli. 9000 kr for et lite stoff-merke? Nei takk. Likevell trenger jeg ei ny vinterjakke, og den må være sjukt varm, for jeg er en frysepinne ut av en annen verden. Jeg har sett litt på Cedrico-jakkene, og har selvfølgelig forelsket meg i dem til tross for prisen… Målet er derfor å finne noe ligenende, men bare litt billigere. Noen som har noen tips? Legg gjerne igjen en kommentar!

.  .  .  W i n t e r   i s   c o m i n g 

 

24 kommentarer

24 thoughts on “Det evige problemet hver år…

  1. Elsker bloggen din! Får bare lyst å blogge selv hver gang jeg er innom! <3 Utrolig til inspirasjon!
    Cubus solgte noen ekstremt gode jakker før 😃

  2. Elsker bloggen din! Får bare lyst å blogge selv hver gang jeg er innom! <3 Utrolig til inspirasjon!
    Cubus solgte noen ekstremt gode jakker før 😃

  3. Elsker bloggen din! Får bare lyst å blogge selv hver gang jeg er innom! <3 Utrolig til inspirasjon!
    Cubus solgte noen ekstremt gode jakker før 😃

  4. BarbieFitness: Åå så utrolig hyggelig å høre! Tusen takk, nydelige deg <3
    Åh, da skal jeg stikke innom der også! Takk for tips 😃

  5. BarbieFitness: Åå så utrolig hyggelig å høre! Tusen takk, nydelige deg <3
    Åh, da skal jeg stikke innom der også! Takk for tips 😃

  6. BarbieFitness: Åå så utrolig hyggelig å høre! Tusen takk, nydelige deg <3
    Åh, da skal jeg stikke innom der også! Takk for tips 😃

  7. Victoria Larsen: Det var det så absolutt også! Godt og enkelt, perfekt frokost 😃 Ha en fin dag, skjønne deg!

  8. Victoria Larsen: Det var det så absolutt også! Godt og enkelt, perfekt frokost 😃 Ha en fin dag, skjønne deg!

  9. Victoria Larsen: Det var det så absolutt også! Godt og enkelt, perfekt frokost 😃 Ha en fin dag, skjønne deg!

  10. Andrea: Nei, det gjør jeg selvfølgelig ikke 🙂 Men jeg blir fort lei, så ender fort opp med å selge den gamle og bruke pengene på å prøve ut en ny 🙂

  11. Andrea: Nei, det gjør jeg selvfølgelig ikke 😊 Men jeg blir fort lei, så ender fort opp med å selge den gamle og bruke pengene på å prøve ut en ny 😊

  12. Andrea: Nei, det gjør jeg selvfølgelig ikke 😊 Men jeg blir fort lei, så ender fort opp med å selge den gamle og bruke pengene på å prøve ut en ny 😊

  13. Andrea: Nei, det gjør jeg selvfølgelig ikke 😊 Men jeg blir fort lei, så ender fort opp med å selge den gamle og bruke pengene på å prøve ut en ny 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.