20 personlige spørsmål og svar!

Categories Hverdagen

1. Hvilken rolle spiller familien i ditt liv?
Familien spiller en utrolig stor rolle i mitt liv – faktisk bare større og større. Jo eldre man blir, jo mer setter man pris på familien og familietid. Nå velger jeg ofte en familiekveld hjemme, istedenfor en natt på byen – fordi det gir meg så utrolig mye mer.

2. Hva er du mest takknemlig for?
Åh, det er så altfor mye. Jeg er takknemlig for å være frisk og rask. Jeg er takknemlig for alle de fine menneskene jeg har i livet mitt. Jeg er takknemlig for å være født i Norge og få vokse opp i et trygt og godt land. Jeg er takknemlig for hverdagen og de små tingene som gjør meg glad. Jeg er takknemlig for å ha alle muligheter i hele verden og hele livet forran meg  – gud, jeg har så mye å være takknemlig for atte hjelp..!

3. Hvis du kunnne ha våknet opp i morgen med en ny kvalitet, hva skulle det vært?
Hmm, da tror jeg det skulle vært sangstemme! Haha, jeg har alltid hatt lyst til å være sånn ordentlig flink til å synge, og har alltid syntes det ser såå gøy ut å kunne stå på en scene, danse og showe, reise rundt og leve av musikken. Men, sangstemme ble jeg dessverre ikke født med, så poppstjerne-drømmen kan jeg nok se langt etter..

4. Hva er ditt beste minne? 
Åj, bare et? Da tror jeg det må være å flytte til Oslo, og det første 1,5 året der. Jeg flyttet hjemmefra for første gang, helt alene, til ny by med nye mennesker, nytt studie, ny hverdag og nye utfordringer. Jeg har aldri hatt det så gøy, lært så mye, vært så redd, vært så glad og hatt det så bra, i hele mitt liv.

5. Hva verdsetter du mest i et vennskap?
Tillit, trygghet, gjensidighet og forståelse.

6. Si fem positive kvaliteter ved deg selv. 
Da vil jeg si at jeg er forståelsesfull, en god lytter, snill, tålmodig og åpen.

7. Hva er din verste egenskap?
Det tror jeg må være at jeg tenker altfor mye. Det er kanskje både positivt og negativt – så jeg endrer svaret til; at jeg tenker altfor mye over ubetydelige ting.

8. Har du noen tatoveringer?
Ja, jeg har 2 tatoveringer. Jeg har et kors på håndleddet og en diamant bak øret.

9. Hva bruker du helst penger på?
Jeg bruker helst penger på klær og sminke, men jeg bruker absolutt mest penger på mat!

10. Hvor liker du deg best?

Hjemme i sofaen, nydusja, ferdig trent, med litt deilig mat, en varm kopp te og noe gøy på TV-skjermen – DA koser jeg meg skikkelig. Kall meg gjerne kjedelig, men “me-time” er faktisk noe av det beste jeg vet. Ellers må jeg faktisk legge til; på hytta, på ferie og på treningssenteret. Absolutt 3 favorittsteder.

11. Hvor høy er du? 


Sist jeg målte meg, var jeg 172. Ganske normal høyde, så fornøyd med den!

12. Hvordan imponerer man deg?

Ved å være et bra menneske med gode verdier, egne meninger, mål og drømmer – som samtidig bryr seg genuint om andre mennesker!

13.  Fortell 10 ting som leserne dine antagelig ikke vet om deg?


1. Jeg bor på landet, 20 min med bil unna nærmeste matbutikk, og 15 min med bil unna nærmeste busstopp.
2. Jeg er kristen.
3. Hver morgen, hører jeg på podcasten “Morgen showet på NRJ” på vei til og fra trening.
4. Jeg har ikke billappen, og har ingen planer om å ta den heller.
5. Jeg tror oppriktig talt på at jeg er en gammel sjel, fanget i en ung kropp.
6.
Jeg elsker å gå i matbutikker, og kan gå “å kikke” i timevis hvis jeg må slå av tid.
7. Om jeg ikke får spist, er jeg både min egen, og alle andres værste fiende. Da er det bare å holde kjæft, ikke snakke til meg og putte i meg noe mat, så blir jeg meg selv igjen.
8. Jeg teller og regner alt med fingrene. Dette er noe mange syntes er litt morsomt, noe jeg kan forstå i en alder av 21 år – men jeg er rett og slett bare veldig dårlig med tall..
9. Jeg elsker dype og gode samtaler om alle livets store spørsmål. Jeg er så glad jeg har venner som tenker lengre enn nesetippen, og jeg elsker at jeg kan snakke med dem om alt som foregår i hodet mitt.
10. Å finne treningsgleden, er det beste som har skjedd meg.

…Gud, her var det mye random!

 
14. Er du sosial?
For å være ærlig, er jeg en person som har behov for alene-tid. Jeg trives veldig godt i mitt eget selskap, noe jeg faktisk er veldig glad for at jeg gjør. Til tross for det, setter jeg selvfølgelig nære venner og familie veldig høyt, og elsker å bruke tid med dem. Jeg er nok en person som trives best i trygge og gode omgivelser, og velger heller en rolig kveld med gode samtaler, fremfor en stor fest med masse mennesker.

15. Hviken dessert er din favoritt?
Åj, går det ann å velge bare èn dessert? Da tror jeg det må bli daustekt brownies med is. Eller kanskje oreokake..? Åh, får vann i munnen bare av å skrive om det vetdu! Ellers, må jeg faktisk si at en kopp deilig kaffe, kakao eller te, ofte er min “dessert” i hverdagen.

16. Hvor tror du at du befinner deg om 5 år?
Om 5 år er jeg 26 år. Da tror og håper jeg, at jeg føler meg mer rolig og vet litt mer hvilken rettning jeg vil gå i livet. Jeg tror jeg har lært masse, feilet masse, prøvd på nytt og vunnet. Jeg tror bare at jeg er tryggere, ting er lettere og at livet er mer forutsigbart, liksom. Jeg gleder meg til å se hva fremtiden bringer.



17. Hvilken julesang er din favoritt? 

Okei, dette går ikke. Haha, jeg klarer ikke velge, det er jo såå mange fine! Julealbumet til Kurt Nilsen er hvertfall er stor favoritt og noe som alltid får meg i julestemning. Wææ, jeg gleder meg såå til jul!!

18. Favoritt bok?
Jeg leser egentlig ikke bøker, og er absolutt ikke et bokmenneske – men “Idas Dans” og “Tusen strålende soler”, er likevell to av de nydeligste bøkene jeg har lest. De vekker liksom hele følelsesspekteret på en gang – Anbefaler dem til alle!
 
19. Hva er din gulity pleasure?
Det tror jeg må være bakevarer. Haha, alle andre craver på godteri, sjokolade og chips – jeg craver på nybakte boller, skillings med eggekrem og varme kanelsnurrer. Guuud, jeg blir helt ør bare av tanken på lukten!! Cafèbesøk og bakerier er noe jeg setter veldig høyt, som dere sikkert skjønner ♥ ♥  Såå, gi meg en hjemmelaget varm kanelbolle – og jeg er din!
20. Hva er ditt favorittprogram på tv?
Jakten på kjærligheten, Farmen, Hotel Cæsar (another guilty pleasure..), Frikjent og Senkveld. (Yes, noen andre bestemødre der ute…?)

 



Q:
Noe du ble overrasket over, viste fra før eller kjenner deg igjen i?
 

12 kommentarer

12 thoughts on “20 personlige spørsmål og svar!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.