Dagens trening med Fajitas til dessert

Categories Trening/helse

Heii mine skjønne, og beklager for en altfor dårlig oppdatering her de siste dagene! Helgen har gått i et, og bloggen har dessverre blitt litt nedprioritert.. Denne lørdagen startet veldig rolig med en lang frokost med hele familien. Det har vært skikkelig drittvær de siste dagene, noe jeg har merket på hele kroppen. Jeg våkner liksom aldri helt, hvis dere skjønner? Etter frokost gikk jeg å la meg i senga igjen, og endte opp med å jobbe litt med bloggen. Jeg fikk skrevet et innlegg som kommer på bloggen imorgen, og sa meg ganske fornøyd med det. Plutselig var klokka halv 1, og jeg lå fortsatt i senga (ja, det er ekstremt sent til meg å være..). Den eneste måten å få energi på, på en trøtt og grå dag som denne, er å dra på trening – noe jeg gjorde. Meg og lillesøster samlet sammen litt energi, trosset stormen og kom oss til treningssenteret for ei deilig lørdagsøkt – og shit som det hjalp!! Jeg har oppsummert litt av økta lengre nede i innlegget, for de som vil ta en titt. Fokuset lå på skuldrene, og med litt fun-time på slutten, ble det ei deilig økt som vendte en litt dårlig dag, til en superbra en.



DAGENS  ØKT BESTOD AV: 15 min i bratt oppoverbakke + 10 min jogg. Skulderpress stående, sittende & med stang (supersett med beinhev på benk), front hev med hantler, side hev med hantler, nedtrekk smalt grep, facepull og øving på chins med strikk på slutten.

Til middag ble det en blanding av fajitas og speltlumpepizza. Haha, jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle det, men godt var det hvertfall! Her har jeg altså brukt  speltlumper, kyllingfillet, ost, tomatpurè, spinat, medium tacosaus, Sjampinjong, ananas, tomat og parika. Vanligvis når jeg lager disse, limer jeg lefsene sammen med en tannstikker på toppen og legger osten over etterpå. Dette gjør at det blir mer fajitas enn pizza, og at lumpene blir mer sprø, nesten som tacoskjell. Kesam og Avokado er tilstede som tilbehør, som vanlig. Ahh, en av mine favoritter!

Q: Hvordan har din lørdag vært? Hva er planene for kvelden?

8 kommentarer

8 thoughts on “Dagens trening med Fajitas til dessert

  1. Skulle ønske jeg var like flink til å komme meg på trening på en slik dag. Flink du! 😊

  2. Skulle ønske jeg var like flink til å komme meg på trening på en slik dag. Flink du! 😊

  3. Skulle ønske jeg var like flink til å komme meg på trening på en slik dag. Flink du! 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.