Tusen takk!

Categories Mat

Målet med denne bloggen er å inspirere dere. Jeg ønsker at du skal se på meg som en positiv, glad og motiverende person, som du ønsker å følge fordi jeg gir deg et eller annet positivt innput i hverdagen. Jeg ønsker at du skal sitte igjen med en god følelse i kroppen, motivasjon i hverdagen og inspirasjon til å satse på det som gjør deg glad. Jeg startet denne bloggen i bunn og grunn fordi jeg elsker å ta bilder, redigere og skrive. På veien, har jeg gitt opp, feilet, lært og vunnet – og tenk; akkurat idag, har både du og jeg mer erfaring enn vi noen gang har hatt. Det er en fin tanke, syntes jeg.

Jeg er ingen PT, jeg er ingen kostholds-ekspert og jeg er ingen fasit – men jeg prøver så godt jeg kan å dele mine erfaringer, ting jeg har lært og ting som motiverer meg, med dere. Jeg har fått så utrolig mange hyggelig tilbakemeldinger fra dere de siste dagene, både på instagram, Facebook, snapchat og på bloggen, som jeg setter så enormt stor pris på. Jeg ville derfor bare si tusen takk for all positiv respons, og for at dere tar dere tid til å legge igjen en kommentar som inspirerer meg til å fortsette med det jeg elsker å gjøre. Og med det, ønsker jeg dere en fin fin torsdag videre



♥  Havregrøt toppet med banan, frosne blåbær, linfrø & solsikkekjerner  

12 kommentarer

12 thoughts on “Tusen takk!

  1. Maria Valentina: Haha så hyggelig 😃 Jeg bruker Olympus Pen pl7 til alle bildene mine 😊

  2. Maria Valentina: Haha så hyggelig 😃 Jeg bruker Olympus Pen pl7 til alle bildene mine 😊

  3. Maria Valentina: Haha så hyggelig 😃 Jeg bruker Olympus Pen pl7 til alle bildene mine 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.